AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #1 Del Skrevet 2. desember 2024 Jeg har lyst til å begynne å søke på stillinger. Kan jeg søke på stillinger med krav om bachelorgrad med oppstart etter påske, når min er ferdig i mai? Eller må jeg vente med å søke til jeg er ferdig? Håper nemlig på jobb rett etter skolen er ferdig. Anonymkode: b7de0...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #2 Del Skrevet 2. desember 2024 Da jeg tok master og skulle være ferdig i mai begynte jeg å søke i januar. Det er jeg glad for, for det var et helt håpløst marked for jurister akkurat da, måtte flytte utenbys for å få jobb. Begynte da jeg hadde fått resultatet fra masteroppgaven og bestått. Anonymkode: bc0e6...beb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 2. desember 2024 #3 Del Skrevet 2. desember 2024 Du kan begynne å søke allerede nå, bedrifter er ofte fleksible med oppstart. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 2. desember 2024 #4 Del Skrevet 2. desember 2024 Bare å søke i vei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #5 Del Skrevet 2. desember 2024 Takk alle sammen, håper på napp snart 🤞🤞🤞 Anonymkode: b7de0...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #6 Del Skrevet 2. desember 2024 Der jeg jobbet sist fikk ei jobben nesten ett år før ferdig mastergrad, da jobbet hun deltid før hun fullførte masteren. Tenker mange kan være fleksible om de føler de ansetter den rette. Anonymkode: 67189...7dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #7 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har lyst til å begynne å søke på stillinger. Kan jeg søke på stillinger med krav om bachelorgrad med oppstart etter påske, når min er ferdig i mai? Eller må jeg vente med å søke til jeg er ferdig? Håper nemlig på jobb rett etter skolen er ferdig. Anonymkode: b7de0...66c Jeg var ferdig med min bachelor i juni. Startet jobbsøking i januar og fikk tilbud om stilling fra 1.mars og startet da. Hadde klausul i kontrakten om at bacheloren måtte bestås innenfor prøvetiden da. Anonymkode: 47f19...c9d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #8 Del Skrevet 3. desember 2024 Startet også i mars og var ferdig med bacheloren i juni. Begynte å søke jobber i februar samme året Anonymkode: 03b98...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå