Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å forstå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Historien din er en klassiker. Om en kvinne må ha hjelp til å tyde om en mann er interessert, så er han ikke interessert.

Vi forstår jo alle at du søker bekreftelse på at han er interessert. Det får du ikke her av åpenbar grunn. Anbefaler deg å se på rådene som du har fått i tråden her. 

Håper du treffer en mann som ikke kan motstå å treffe deg. Han her leker med deg. Nesten vondt å overvære denne naiviteten 

Anonymkode: f3281...957

Å herregud! Det er jo ikke naivt å tro at en som bruker hele dagen på å tekste deg å si fine ting til deg er intr. Jeg har vært med flere menn som bare har vært ute etter 1 ting, og der er det ganske tydelig med lite kontinuitet ifb engasjement. Her er det derimot ikke det. Han er derimot «på» hele tiden. Noe jeg syntes er spesielt og må få lov til å spørre, siden hverken jeg eller mange av venninnene mine som Jar datet mye har aldri opplevd lignende. Men ingen vet faktisk svaret, kan godt være alt dette stemmer. Det kan være det ikke gjør det. Jeg liker han godt, men jeg dater andre. Mulighetene for meg er mange, ikke vær redd😅

Anonymkode: 09a9a...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...