AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Del Skrevet 1 time siden Hilsen litt sjenert 3 barns mor som har lyst å begynne å trene igjen etter noen år med «fri» men om folk filmer under trening og i garderober så blir det litt kleint å gå der. Anonymkode: d4bda...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Jeg har aldri opplevd at folk filmer meg når jeg trener, tror ikke det er lov, heller. Tren trygt! Anonymkode: 518cc...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Det har jeg aldri sett. Tror ikke det verken er lov eller greit. Anonymkode: ea5e0...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Jeg kan av og til ta bilder av meg selv. Er jeg alene i treningsstudioet så filmer jeg kanskje også. Jeg er svært nøye på at ingen andre blir med på bildene jeg tar. Og filming gjør jeg ikke hvis andre er tilstede. Anonymkode: d18b4...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå