Gå til innhold

Jula er selvopptatt, overfladisk og kvalmende!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Daria skrev (3 timer siden):

At du tenker sånn, betyr faktisk ikke at alle andre gjør det... Jeg kjenner meg lite igjen i dette vi'et du stadig refererer til - du vet lite om hva hvert enkelt menneske tenker og føler uansett hvor mye du gransker Instagram eller studerer andres julepynt utenfra. 

Om jeg synes en del overdriver både pynting, gaver og aktivitetsnivå (og hvor mye de deler om det? Absolutt. Men det gir meg ikke rett til å rakke ned på deres valg eller uttale meg skråsikkert om hvilken tankegang som ligger bak. Det er ikke et spørsmål om hvem som har rett eller feil, men om forskjellige preferanser.

Min bekjente som går i full julemodus i alle kanaler tidlig i november elsker jul, teller ned i månedsvis (det kommer alltid et entusiastisk innlegg 24. juni...) og har helt åpenbart genuin glede av alt hun gjør. Altfor tidlig og altfor mye for meg, men hvorfor skal hun dempe sin glede av den grunn?

Vi pynter ute for å gjøre folk glade. Alle liker vel litt lys i mørketiden.

Anonymkode: 3519c...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Vi pynter ute for å gjøre folk glade. Alle liker vel litt lys i mørketiden.

Anonymkode: 3519c...485

Personlig er jeg ikke så glad i julelys og -pynt før advent, men jeg lever greit med at andre har andre preferanser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...