Irak Skrevet 2. desember 2024 #41 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Toget er sikkert gått? Du er for gammel. Du ventet for lenge, og damene som såg etter det samme som deg har allerede funnet noe ekte og dypere med menn som var klar samtidig som dem? Mange menn tror de har god tid, og «lever livet» gjerne til de nærmer seg 40, og vel så det. Beklager, men nå er de fleste på din alder tatt, de tok menn som forpliktet seg tidligere. Utvalget er lite, og de som står igjen tar ofte heller en mann som har vist evnen til å være i forpliktende forhold tidligere, enn en som valgte å være ungdom litt for lenge. De som er yngre vil ha noen rundt sin egen alder. I beste fall Jan de ta en som er en del eldre om han har høy sosial status og økonomiske resuurser langt over normalen. Hvor gammel er du? Anonymkode: 88ef2...407 Toget er ikke gått før man ligger i grava.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #42 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg skjønner at det er enkelt å dra denne konklusjonen om at det er damene som gruppe det er noe feil med eller som ikke gir noe. Men jeg tror du skal passe deg for å ta til deg slike holdninger, for din egen del. Alle kvinner jeg kjenner som dater sier nøyaktig det samme om mennene de prater med; at de er dårlige på å svare og stille spørsmål, ikke byr på seg selv og alltid forsvinner etter én date. Og dette er bra damer, akkurat som at du sikkert er en bra mann. Så kanskje det ikke er kjønnene det er noe galt med, men mediumet? Kulturen? En følelse av håpløshet blant alle kjønn? Hva bruker de fleste Tinder for, finne en partner eller booste selvbildet? Ikke at jeg har noen løsning til deg. Jeg skjønner at det er vanskelig å treffe noen utenfor de dedikerte plattformene. Men det er uansett noe jeg anbefaler. Har du spurt venner eller kolleger om de kanskje kjenner noen du kunne passet med? Jeg har sett mange finne hverandre på den måten. Anonymkode: 4f162...b29 Jeg er enig med at holdningene og alle rundt denne online datingen ikke er bra. jeg hadde akkurat samme inntrykk bare at det nesten er dønn umulig å få matcher og de få man får så gidder bare 1% å skrive. De aller fleste av de skriver bare et par setninger på minimal innsats. Det er på Tinder en syk kjønnsbalanse som gjør det helt håpløst for menn. 75% menn og 25% damer som gjør at damene blir helt overveldet av tilbud og menn blir ignorert og usynlige. jeg prøvde badoo en stund etter jeg ga opp tinder. Der var det mange utenlandske damer jeg fikk masse oppmerksomhet av utenlandske damer og damer som var hyggelige ville snakke og ga mye innsats. For å si det sånn så ble jeg sammen med ei utenlandsk og ser meg ikke tilbake. Det var en enorm forskjell. fra å ikke kunne matche eller snakke med noen til å ha mange som viste stor interesse og kunne føle meg sett. Anonymkode: 16162...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiigen Skrevet 3. desember 2024 Forfatter #43 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg er enig med at holdningene og alle rundt denne online datingen ikke er bra. jeg hadde akkurat samme inntrykk bare at det nesten er dønn umulig å få matcher og de få man får så gidder bare 1% å skrive. De aller fleste av de skriver bare et par setninger på minimal innsats. Det er på Tinder en syk kjønnsbalanse som gjør det helt håpløst for menn. 75% menn og 25% damer som gjør at damene blir helt overveldet av tilbud og menn blir ignorert og usynlige. jeg prøvde badoo en stund etter jeg ga opp tinder. Der var det mange utenlandske damer jeg fikk masse oppmerksomhet av utenlandske damer og damer som var hyggelige ville snakke og ga mye innsats. For å si det sånn så ble jeg sammen med ei utenlandsk og ser meg ikke tilbake. Det var en enorm forskjell. fra å ikke kunne matche eller snakke med noen til å ha mange som viste stor interesse og kunne føle meg sett. Anonymkode: 16162...899 “The worst sin towards our fellow creatures is not to hate them,” George Bernard Shaw wrote, “but to be indifferent to them: that’s the essence of inhumanity.” To do that is to say: You don’t matter. You don’t exist. det er sitat fra en bok jeg leser som heter "how to know a person. Og det er veldig sant. Jo mer jeg prøver å få en connection med damer på apper, jo mindre og mer uverdig føler jeg meg. De få som faktisk svarer gir absolutt ingenting, lite om seg selv, og null interesse i å finne ut om meg. Og som regel etter 2 meldinger så slutter de å svare. Jeg har hatt 100+ sånne opplevelser siste året. Jeg er ikke frekk, eller sier noe dumt, eller kjedelig, prøver å "underholde" dem siden det visstnok er det som kreves, men får uansett den apatiske responsen. Jeg ville heller at de hater meg, enn å behandle meg som luft. Noen ganger så ber jeg dem om å slette meg, for de fleste gidder ikke engang det, de bare lar det bli åpent og ghoster. Jeg blir seriøst litt glad når noen som tydeligvis ikke er interessert sletter meg...viser at de bryr seg hakket over total likegyldighet. Og det er litt den følelsen noen ganger på date også. Var på en date forrige uke med en ukrainsk dame som absolutt ikke hadde noe spesiell interesse i å bli kjent med meg..og føles veldig poengløst. Det er litt sånn vi folk er i 2024: håpløst ufokusert, og veldig kort attention span. Hvis ikke det er "gnister" og "kjemi" innen 10 minutter så er det best å bare stikke. Men sånne ting tar tid, man kan ikke alltid ha den perfekte samtalen, selv om man har mye til felles..bli kjent med hverandre fasen må ha lov til å være litt klein til tider uten at man sier "next". Nå har jeg slettet alle apper. De har aldri vært noe bra for meg. Får meg til å føle meg helt ubrukelig og uverdig. Vil heller være singel resten av livet enn å tekste med en til apatisk tindermatch. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 3. desember 2024 #44 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 11.27): Toget er sikkert gått? Du er for gammel. Du ventet for lenge, og damene som såg etter det samme som deg har allerede funnet noe ekte og dypere med menn som var klar samtidig som dem? Mange menn tror de har god tid, og «lever livet» gjerne til de nærmer seg 40, og vel så det. Beklager, men nå er de fleste på din alder tatt, de tok menn som forpliktet seg tidligere. Utvalget er lite, og de som står igjen tar ofte heller en mann som har vist evnen til å være i forpliktende forhold tidligere, enn en som valgte å være ungdom litt for lenge. De som er yngre vil ha noen rundt sin egen alder. I beste fall Jan de ta en som er en del eldre om han har høy sosial status og økonomiske resuurser langt over normalen. Anonymkode: 88ef2...407 👆 Buzz kill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #45 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er enig med at holdningene og alle rundt denne online datingen ikke er bra. jeg hadde akkurat samme inntrykk bare at det nesten er dønn umulig å få matcher og de få man får så gidder bare 1% å skrive. De aller fleste av de skriver bare et par setninger på minimal innsats. Det er på Tinder en syk kjønnsbalanse som gjør det helt håpløst for menn. 75% menn og 25% damer som gjør at damene blir helt overveldet av tilbud og menn blir ignorert og usynlige. jeg prøvde badoo en stund etter jeg ga opp tinder. Der var det mange utenlandske damer jeg fikk masse oppmerksomhet av utenlandske damer og damer som var hyggelige ville snakke og ga mye innsats. For å si det sånn så ble jeg sammen med ei utenlandsk og ser meg ikke tilbake. Det var en enorm forskjell. fra å ikke kunne matche eller snakke med noen til å ha mange som viste stor interesse og kunne føle meg sett. Anonymkode: 16162...899 Men damer blir ikke akkurat fristet til å prøve apper som menn snakker om damer. Det selges som helv**** på jord. De fleste vil føle seg sett som en person, sjelden jeg ser en mann beskrive et ønske om å bli glad i ei dame på normalt vis. Anonymkode: 81ad2...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #46 Del Skrevet 3. desember 2024 Stiigen skrev (41 minutter siden): “The worst sin towards our fellow creatures is not to hate them,” George Bernard Shaw wrote, “but to be indifferent to them: that’s the essence of inhumanity.” To do that is to say: You don’t matter. You don’t exist. det er sitat fra en bok jeg leser som heter "how to know a person. Og det er veldig sant. Jo mer jeg prøver å få en connection med damer på apper, jo mindre og mer uverdig føler jeg meg. De få som faktisk svarer gir absolutt ingenting, lite om seg selv, og null interesse i å finne ut om meg. Og som regel etter 2 meldinger så slutter de å svare. Jeg har hatt 100+ sånne opplevelser siste året. Jeg er ikke frekk, eller sier noe dumt, eller kjedelig, prøver å "underholde" dem siden det visstnok er det som kreves, men får uansett den apatiske responsen. Jeg ville heller at de hater meg, enn å behandle meg som luft. Noen ganger så ber jeg dem om å slette meg, for de fleste gidder ikke engang det, de bare lar det bli åpent og ghoster. Jeg blir seriøst litt glad når noen som tydeligvis ikke er interessert sletter meg...viser at de bryr seg hakket over total likegyldighet. Og det er litt den følelsen noen ganger på date også. Var på en date forrige uke med en ukrainsk dame som absolutt ikke hadde noe spesiell interesse i å bli kjent med meg..og føles veldig poengløst. Det er litt sånn vi folk er i 2024: håpløst ufokusert, og veldig kort attention span. Hvis ikke det er "gnister" og "kjemi" innen 10 minutter så er det best å bare stikke. Men sånne ting tar tid, man kan ikke alltid ha den perfekte samtalen, selv om man har mye til felles..bli kjent med hverandre fasen må ha lov til å være litt klein til tider uten at man sier "next". Nå har jeg slettet alle apper. De har aldri vært noe bra for meg. Får meg til å føle meg helt ubrukelig og uverdig. Vil heller være singel resten av livet enn å tekste med en til apatisk tindermatch. Føler det er sånn utenfor appene også. Få menn er attraktive. De gidder ikke å legge inn en innsats i å bli kjent med menn de ikke finner attraktive. Verste er som du skriver hvor usynlig man føler seg. Deprimerende hele greia Anonymkode: 02a28...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #47 Del Skrevet 3. desember 2024 Om du får så mange matcher og så mange svarer etter match, er du jo allerede heldigere en de fleste menn. Så da er det jo damene DU velger som er feil. Fellesnevneren er deg Anonymkode: f0bf8...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #48 Del Skrevet 3. desember 2024 Stiigen skrev (På 2.12.2024 den 14.17): Jeg bare finner hele opplevelsen med dating frustrerende no fordi det er så lite spillerom. Jeg har vært ekstremt forelsket i en kollega siste 6mnd. Altså tenker på henne dag og natt. Om hvor mye kjærlighet jeg har for den rette, og hvor fort jeg kan elske henne som jeg går inn et forhold med hele hjertet 100% med. Det er min feil fra tidligere at jeg ikke har gått inn 100% med de jentene jeg har datet over tid, og dermed har de gått videre, som er forståelig. Men nå er jeg klar for å finne noe ekte, men det er vanskelig når man aldri kommer forbi "small talk fasen". OG ja,er rett som du sier,både kulturen idag og mediet for å treffe folk er helt feil. Tinder har forverret kjønnsmarkedet for både damer og menn. Det er ikke ekte, og damer og menn krasjer veldig i forhold til hva vi ønsker (typisk sett menn ønsker å knulle uten forpliktelse og alle damer ønsker forhold).. Er 41, og til det anonyme trollet som mener man ikke kan finne noe bra når man er 40+; fuck off. Så du har hatt sjansen opptil flere ganger, men tenkt 'meh'... Så nå er du gammel og markedsverdien din er vesentlig laverer og tror du skal finne noe 'ekte' på tinder når egentlig vil ha kollegaen din. Ser du ikke mismatchen?? Anonymkode: 5cc9b...14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #49 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 11.04): Jeg skjønner at det er enkelt å dra denne konklusjonen om at det er damene som gruppe det er noe feil med eller som ikke gir noe. Men jeg tror du skal passe deg for å ta til deg slike holdninger, for din egen del. Alle kvinner jeg kjenner som dater sier nøyaktig det samme om mennene de prater med; at de er dårlige på å svare og stille spørsmål, ikke byr på seg selv og alltid forsvinner etter én date. Og dette er bra damer, akkurat som at du sikkert er en bra mann. Så kanskje det ikke er kjønnene det er noe galt med, men mediumet? Kulturen? En følelse av håpløshet blant alle kjønn? Hva bruker de fleste Tinder for, finne en partner eller booste selvbildet? Ikke at jeg har noen løsning til deg. Jeg skjønner at det er vanskelig å treffe noen utenfor de dedikerte plattformene. Men det er uansett noe jeg anbefaler. Har du spurt venner eller kolleger om de kanskje kjenner noen du kunne passet med? Jeg har sett mange finne hverandre på den måten. Anonymkode: 4f162...b29 Du er jo bare... ekstremt observant. Anonymkode: 6cf89...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #50 Del Skrevet 3. desember 2024 Stiigen skrev (1 time siden): “The worst sin towards our fellow creatures is not to hate them,” George Bernard Shaw wrote, “but to be indifferent to them: that’s the essence of inhumanity.” To do that is to say: You don’t matter. You don’t exist. det er sitat fra en bok jeg leser som heter "how to know a person. Og det er veldig sant. Jo mer jeg prøver å få en connection med damer på apper, jo mindre og mer uverdig føler jeg meg. De få som faktisk svarer gir absolutt ingenting, lite om seg selv, og null interesse i å finne ut om meg. Og som regel etter 2 meldinger så slutter de å svare. Jeg har hatt 100+ sånne opplevelser siste året. Jeg er ikke frekk, eller sier noe dumt, eller kjedelig, prøver å "underholde" dem siden det visstnok er det som kreves, men får uansett den apatiske responsen. Jeg ville heller at de hater meg, enn å behandle meg som luft. Noen ganger så ber jeg dem om å slette meg, for de fleste gidder ikke engang det, de bare lar det bli åpent og ghoster. Jeg blir seriøst litt glad når noen som tydeligvis ikke er interessert sletter meg...viser at de bryr seg hakket over total likegyldighet. Og det er litt den følelsen noen ganger på date også. Var på en date forrige uke med en ukrainsk dame som absolutt ikke hadde noe spesiell interesse i å bli kjent med meg..og føles veldig poengløst. Det er litt sånn vi folk er i 2024: håpløst ufokusert, og veldig kort attention span. Hvis ikke det er "gnister" og "kjemi" innen 10 minutter så er det best å bare stikke. Men sånne ting tar tid, man kan ikke alltid ha den perfekte samtalen, selv om man har mye til felles..bli kjent med hverandre fasen må ha lov til å være litt klein til tider uten at man sier "next". Nå har jeg slettet alle apper. De har aldri vært noe bra for meg. Får meg til å føle meg helt ubrukelig og uverdig. Vil heller være singel resten av livet enn å tekste med en til apatisk tindermatch. Jeg er enig i at likegyldighet nok er selve bunnivået her, og jeg kjenner meg igjen. Hvorfor jeg tenker det er verre enn hat er jo nettopp den følelsen, eller rettere sagt mangel på følelsen, av noe som før var veldig dominerende i meg, og sikkert de aller fleste av oss. Den tiltrekningen jeg kunne kjenne mot kvinner. Den er som blåst vekk... Jeg pleide å rødme når jeg pratet med en dame jeg var tiltrukket av, det lyste av meg. Jeg kjente også på nervøsitet og spenning, og ikke minst en entusiasme når jeg var på date. Etter et langt forhold forvillet jeg meg inn på tinder, og siden har alt dette forsvunnet. Jeg har blitt helt følelsesmessig avstumpet hva gjelder mitt forhold til kvinner. Dypt inni meg synes jeg nok dette er veldig trist, men det veldig behagelig. Jeg har ro i kropp og sinn. Anonymkode: 5b1b0...c04 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet 3. desember 2024 #51 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Men damer blir ikke akkurat fristet til å prøve apper som menn snakker om damer. Det selges som helv**** på jord. De fleste vil føle seg sett som en person, sjelden jeg ser en mann beskrive et ønske om å bli glad i ei dame på normalt vis. Anonymkode: 81ad2...25a Jeg forstår deg på det og er klar over deres problem også. Det har blitt veldig vanskelig for de gode menn og damer å treffe hverandre. Nå er jeg glad jeg har funnet min utenlandske dame og giftet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå