AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hvor møter dere disse damene du har sex med? Og hva er deres alder? Takker for alle svar:) Anonymkode: 56401...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Jeg tror jeg har selvtillit nok til å plassere meg i den gruppen du henvender deg til. Jeg ble single for syv år siden etter at hun var utro. Siden da har jeg holdt meg unna lengre forhold (brent barn...), men har hatt sex med kvinner. Jeg gidder ikke lage noe fullt regnskap, men hvis jeg sier at jeg i snitt har truffet fire kvinner i året er nok det noenlunde riktig. Da blir det jo alt fra ONS (som sjelden er ONS, men kanskje to-tre-fire) og forhold som er korte først, men som bli venninner på sikt der vi av og til møtes og har sex. Så dette er litt uoversiktlig. Alder? Eldste er litt eldre enn meg, yngst er 26. Noen er truffet i jobbsammenheng, andre mer tilfeldig - f.eks. en var en PT en annen en hotellresepsjonist. Noen få via nettet, de fleste i det virkelige livet. Jeg mener nok at møter gjennom det virkelige livet er det viktigste, i hvert fall hvis man er oppmerksom på dem man møter. Folk har lyst til å treffe andre mennesker, og kvinner er åpne for seksuell kontakt er min erfaring. Folk glemmer å flørte. Derfor er flørting veldig effektivt når man gjør det. Anonymkode: f1e66...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Møter de på Tinder og andre apper, som Happn, Feeld, Bumble, etc. Har aldri truffet noen på byen, el. Alltid via sjekkeapper. Noen treffer man èn gang, mens andre har man kontakt med i flere år. Alderen deres er mellom fra 25 og 45. Hadde en aktiv periode, der jeg møtte en ny dame hver 14.dag - men har roet det ned nå. Anonymkode: dd640...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Hvor ofte jeg har sex: Et par ganger om dagen når jeg treffer en dame jeg liker. Anonymkode: dd640...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå