Gå til innhold

Lar dere julestjernene i vinduet stå på når dere ikke er hjemme?

AnonymBruker

Julebelysning  

112 stemmer

1. 1. Lar dere julestjernene i vinduet stå på når dere ikke er hjemme?

• Ja/av og til
      77
    • Nei
      35

Anbefalte innlegg

Er vel bare å google, så ser man at slike ting har tatt fyr før. Mye av dette elektriske er jo også tvilsom kinakvalitet. Ser ikke huset mitt når jeg sover, ser det ikke når jeg er borte heller. Gidder ikke ta sjansen på at ungene brenner inne om natta for at det skal "se koselig ut" for de som kjører forbi oss om natta. Koster meg svært lite å nappe ut kontaktene om kvelden og sette de i igjen når jeg kommer hjem fra jobb neste ettermiddag. 

Anonymkode: d0fbc...829

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrur av om natten og hvis jeg er hjemmefra mer enn en time eller to. Det gjør jeg jo med alle andre lamper også, så jeg skjønner ikke helt det argumentet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler alternativet at mannen slår av absolutt alt. 😆 

Jeg ønsker å ikke slå av verken stjerne eller lys på juletreet. Er liksom del av julekos at det lyser uansett når man kommer inn i rommet. Har julestjerne av metall og led- lys på treet, så... Men denne kampen har jeg tapt. 🤪

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (21 minutter siden):

Jeg skrur av om natten og hvis jeg er hjemmefra mer enn en time eller to. Det gjør jeg jo med alle andre lamper også, så jeg skjønner ikke helt det argumentet. 

Ts her, 

ja, det er jo ikke noe mer krevende. Husk at mye kan skje også på en time eller to, da. Jeg slår av uansett. Men ville høre hva andre tenker..☺️

Anonymkode: add04...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...