AnonymBruker Skrevet i går, 06:58 #1 Del Skrevet i går, 06:58 Joda frikort ved rett over 3000. Har betalt 1700 over før jeg fikk det. Er ikke bare å si at en får igjen, pengene må ut først. Hvorfor tar det så lang tid i denne digitale verden? Anonymkode: aa8f0...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:02 #2 Del Skrevet i går, 07:02 Fordi legen er treg. Anonymkode: 59d3f...569 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:02 #3 Del Skrevet i går, 07:02 I helfo-systemet tar det ikke lang tid. Det er nok heller systemet til legekontoret du bruker. Anonymkode: 70c48...655 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:52 #4 Del Skrevet i går, 08:52 AnonymBruker skrev (1 time siden): Joda frikort ved rett over 3000. Har betalt 1700 over før jeg fikk det. Er ikke bare å si at en får igjen, pengene må ut først. Hvorfor tar det så lang tid i denne digitale verden? Anonymkode: aa8f0...f9c Tar det for lang tid, så får du reservere deg mot automatisk frikort, samle på kvitteringen og sende dem inn manuelt når du har betalt ditt. Da kommer frikortet elektronisk mye raskere. Har du betalt så lite lege og medisiner i 2024 at du klager i desember over frikort, da er du egentlig privilegert i forhold til dem som får frikort i januar og februar. Tilpass deg systemene og ikke forvent at systemene tilpasser seg deg, det skjer nemlig ikke. Anonymkode: e9cd7...126 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:19 #5 Del Skrevet i går, 09:19 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Tar det for lang tid, så får du reservere deg mot automatisk frikort, samle på kvitteringen og sende dem inn manuelt når du har betalt ditt. Da kommer frikortet elektronisk mye raskere. Har du betalt så lite lege og medisiner i 2024 at du klager i desember over frikort, da er du egentlig privilegert i forhold til dem som får frikort i januar og februar. Tilpass deg systemene og ikke forvent at systemene tilpasser seg deg, det skjer nemlig ikke. Anonymkode: e9cd7...126 Klager over det en må legge ut for å få igjen uansett mnd det Anonymkode: aa8f0...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Del Skrevet 21 timer siden Hvor lenge har du ventet da? Erfaringsvis ligger tregheten hos legen/behandler eller kontorpersonalet der. Fastlegekontoret mitt går heldigvis kjapt nå. Men fysioterapauten derimot….! Der kan det gå månedsvis, før plutselig en haug blir registrert samtidig. J*vlig irriterende. Tydelig at kontorarbeidet blir utsatt og tatt i skippertak 😕 Ting fra apoteket f.eks kommer bortimot på dagen, i hvert fall ikke mer enn en dag eller to. Anonymkode: 86637...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Klager over det en må legge ut for å få igjen uansett mnd det Anonymkode: aa8f0...f9c Man er privilegert om man har brukt helsetjenester så lite at frikort utløses i desember. Jeg får frikort i januar. Jeg har egen bankkonto der jeg overfører litt hver måned gjennom Året så jeg har til å legge ut i januar. Fastleger er pliktige til å rapportere inn til helfo minimum etter 3 uker. derfor tar det noen ganger tid. Avtalespesialister (leger med avtale) registrerer hver 14.dag. Anonymkode: 1f0cd...7f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå