Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #1 Skrevet 1. mars 2006 Spørsmål: Dere som har sett filmen "Flaskeposten": hva synes dere? (Jada, vet den er noen år gammel) Jeg synes den var romantisk, men veldig trist mot slutten..
Malama Skrevet 1. mars 2006 #2 Skrevet 1. mars 2006 Jeg kan ikke huske om jeg har sett filmen, jeg tror det, men jeg leste i alle fall boka, og den er kjempegod.
Leanne Skrevet 1. mars 2006 #3 Skrevet 1. mars 2006 Drit bra.. har sett den flere ganger. like mye hver gang
summer25 Skrevet 1. mars 2006 #4 Skrevet 1. mars 2006 Kan se den gang på gang på gang.. og grine like mye hver gang Super film!
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #6 Skrevet 2. mars 2006 Jeg likte ikke denne filmen så godt. ← Fordi?
Lillesøster Skrevet 2. mars 2006 #7 Skrevet 2. mars 2006 Fordi? ← Husker ikke konkret hvorfor, det er så lenge siden jeg så den, men husker at jeg ikke hadde noen god følelse når filmen var over.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #9 Skrevet 2. mars 2006 syns det liksom ble litt bortkasta på slutten da, at han døde.. fortjente noe mer begge to syns jeg.. hadde vært bedre med en lykkelig slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå