Gå til innhold

Lufting av hund med to barn? Dere som er alene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ett barn på 2 år og en nyfødt, hvordan gjør andre det med lufting av hund? Er alene i ukene da samboer kun er hjemme i helgene pga jobb en periode. Har hage men føler likevel det er veldig vanskelig med to barn og lufting. Noen som har råd? 

Anonymkode: 8d1c5...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hund og barn skal begge luftes, på trilleturer blir det lengre luftetur. Men det funker også og gå til den lokale akebakken, lekeplassen eller lignende. 

Anonymkode: 474fd...3cd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten søskenvogn eller et barn i vogn og en i sele. Ellers får du alliere deg med en nabo, venn, familie annen hundelufter. 

Anonymkode: 830ab...19b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte en jente i nabolaget for å lufte hunden, det gikk kjempefint. Hendte jeg kunne ta hunden kjapt ut om baby sov og jeg hadde babycall, men sånn blir jo bare løsning i nødstilfelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingvogn eller enkeltvogn og minste barnet i sele/eldste barnet på ståbrett (de finnes også med sete, anbefales!). Nå har jeg ikke hund men vi har brukt enkeltvogn og ståbrett når jeg har måttet farte rundt eller dra på butikken med begge barna mine med to års aldersforskjell :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er naboen gressenke mange uker i strekk, med en på snart tre og en på fire måneder og to hunder. Minstejenta er enten i vogn eller sele mens storesøster er enten på sykkel, akebrett eller sparkesykkel. Om kvelden er det vogn eller sele samt babycall sånn at hun har kontroll om største skulle våkne.

Anonymkode: 77713...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...