AnonymBruker Skrevet i går, 01:54 #1 Del Skrevet i går, 01:54 jeg klarte og ødelegge 2 av brillene til kjæresten i fylla å har så dårlig samvittighet og prøver å finne like/ de samme brillene som jeg ødelagte. jeg veit ikke om jeg bare skal kjøpe nye eller gi han penger sånn at han kan kjøpe noen han selv liker hva bør jeg gjøre? Anonymkode: e119a...396 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:16 #2 Del Skrevet i går, 03:16 Han vet vel hva brillene kostet, så da kan du gi ham beløpet? Like greit at han kjøper nye briller selv, kanskje han finner noen andre som han liker bedre. Anonymkode: 70619...ef8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:48 #3 Del Skrevet i går, 05:48 Dersom vi snakker om briller med styrke må jan vel kjøle de selv… synstest mm. Dette kan bli dyrt. Dersom det er billig- briller fra Narvesen er det ingen kostnad. -men å ødelegge noens hjelpemidler er deal breaker… Hører ikke ut som et uhel.. Anonymkode: d5b24...976 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dersom vi snakker om briller med styrke må jan vel kjøle de selv… synstest mm. Dette kan bli dyrt. Dersom det er billig- briller fra Narvesen er det ingen kostnad. -men å ødelegge noens hjelpemidler er deal breaker… Hører ikke ut som et uhel.. Anonymkode: d5b24...976 ja er brillene er med styrke men ikke noe dyre briller. har snakket med han og han sier det egentlig ikke er en sånn "stor greie" han ville bare ha 4-500kr det var min feil og jeg husker ikke helt hvordan det skjedde annet enn at jeg ble sint, men ordne opp for meg skal jeg Anonymkode: e119a...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå