AnonymBruker Skrevet i går, 01:00 #1 Del Skrevet i går, 01:00 Nevø ønsker seg disse kortene. Han er 6 år. Spør jeg hva slags type kort han ønsker så sier han: jeg ønsker meg bare pokemon kort 😅. Jeg har sett litt rundt på nett og ser at det er forskjellige pakninger og farger på dem så jeg vet ikke hvilke jeg burde kjøpe. Er det noen her som er litt mer sakkyndig som kunne gitt meg noen tips og kanskje noen linker? 🙏 Anonymkode: 4aee4...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:42 #2 Del Skrevet i går, 02:42 På FINN! Istedet for å kjøpe en pakke på 10 kort til 80 kr på lekebutikken, så kan du kjøpe 100 kort til 100 kr på FINN Anonymkode: c09bb...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet i går, 02:47 #3 Del Skrevet i går, 02:47 Jøss får man tak i disse ennå ? 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:54 #4 Del Skrevet i går, 02:54 Outland, Gamezone, Cardcenter, Pokestore, lekebutikker osv. Noe sånn her https://www.outland.no/p-shrouded-fable-booster-bundle-pack-scarlet-violet-shrouded-fable-pokemon-820650858512 feks? Kjenner ikke så mye til det, men vil nok tro at å åpne pakker er morsomt. Eller kanskje denne: https://www.outland.no/p-my-first-battle-pikachu-bulbasaur-starter-deck-pokemon-tcg-pokemon-16599 Anonymkode: d6faf...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet i går, 04:39 #5 Del Skrevet i går, 04:39 Der vi bor får vi kjøpte på bokforhandler, lekebutikk og noen bensinstasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:01 #6 Del Skrevet i går, 05:01 Støtt gjerne butikker som Cardcenter og Poke4dayz, de har både blant de beste prisene og god service. Google "newest Pokémon TCG set", så ser du at det er det som heter Surging Sparks som er nyest akkurat nå Anbefaler også å kjøpe med det som heter sleeves slik at man kan sette beskyttende folie på korta hvis man får noen kort som er veldig dyre. Her er det populært å cashe inn de dyreste korta i flere pakker eller andre leker, skjer ikke så ofte men det har skjedd og det er alltid gøy. Fin måte å lære ungen å ta vare på ting også Anonymkode: b4748...2b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå