AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Kjæresten og jeg har v sammen i 7 mnd. Tenåringene våres er blitt kjent og vi har fusjonert ganske godt. Jeg har måttet sette noen grenser for ham - blant annet da jeg ved to anledninger ble tipset om at han var på Tinder . Vi snakket sammen i timevis på tirsdag - i dag er det søndag kveld og jeg har ikke hørt noe. Han har kun skrevet en sur melding og deretter tar han ikke tlf eller gir lyd. Hvordan i huleste er dette mulig med en mann på 56 år ??? Anonymkode: 09873...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har måttet sette noen grenser for ham - blant annet da jeg ved to anledninger ble tipset om at han var på Tinder . Og dette vil du være sammen med? Anonymkode: 2f8cd...10f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Så deilig for deg å slippe en så patetisk mann da, som har null respekt for deg? Så kan du heller finne en som ser din verdi og som du ikke må lære opp som jeg gjør med mine barn. Anonymkode: 72167...70b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Ja på mange måter er jeg lettet , men jeg knyttet meg jo til ham og håpet om at han skulle være den jeg trodde han var . Anonymkode: 09873...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja på mange måter er jeg lettet , men jeg knyttet meg jo til ham og håpet om at han skulle være den jeg trodde han var . Anonymkode: 09873...a16 Men når han viser seg å ikke være den du trodde han var, er det på tide å stikke! Anonymkode: 4c09b...6ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Ja , jeg har gjort det. Skrev jeg elsket ham , men det var bare i tilfelle han skulle være i tvil. Type : Kanskje han ikke tror jeg elsker ham / er dedikert ? Lever godt med dette ,- men urolig for å ta feil ennå en gang. Anonymkode: 09873...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydvesta Orkana Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Han du trodde og håpet han var har ikke eksistert- lykke til, og alt godt til deg på veien videre ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #8 Del Skrevet 28 minutter siden Hvorfor var han sur, da? Anonymkode: 46876...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå