Gå til innhold

Størrelsen på en idealpenis

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva synes dere størrelsen på en idealpenis er?? Jeg vet at størrelsen fra eller til under akten ikke har all verden å si, men jeg tenker litt på hvor opphissende den er å se på også.

En penis som er så stor at det fort gjør vondt i mange stillinger, hvor lang er den??

Videoannonse
Annonse
Gjest Kjøttfrid
Skrevet

Det er vel litt vanskelig å svare på..jeg har hvertfall aldri målt en penis med målebåndet (!)

Alt jeg kan si er at hvis de kom i str. S, M og L ville jeg ha valgt L.

Gjest Gjest
Skrevet

tykkelsen er viktigere enn lengden. min vagina er jo snaue 12 cm dyp! men penis må være lang for det :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor prater så mange om lengden når det viktigste er tykkelsen?

Skrevet

Størrelsen er individuelt fra kvinne til kvinne hva de synes er best for dem.

Noen har kanskje ikke så dyp skjede og synes dermed det gjør vondt hvis den er for lang, og motsatt, at hvis den er dyp, så er det kjedelig med for "liten".

Men er enig i at tykkelsen har mer å si enn lengden. Jeg for min del er fornøyd med 13-15 cm. Altså, gjennomsnittet som alle prater om. :)

Skrevet
Hvorfor prater så mange om lengden når det viktigste er tykkelsen?

Som regel er det vel gutter som fokuserer på lengden.

Skrevet

Det er nok viktigst med tykkelsen ja.

Men alt fra 10 til 20 cm lengde vil nok gå både godt og smertefritt hos de fleste vil jeg tro.

Gjest Gjest
Skrevet

Har aldri hatt målebåndet framme jeg for min del. Og jeg stiller egentlig spørsmålstegn ved om det finnes noen idealpenis? Det må da bli ganske så individuelt? Selv misliker jeg de tykke. Har bare sett en tykk penis. Den var direkte frastøtende. Så ut som en misdannet sopp. Nei lange og slanke vil jeg ha. Smaken er forskjellig.

Gjest Gjest_Linnea_*
Skrevet

Idealet mitt er hvertfall tykk, lang og over 20 cm :)

Gjest Mamma Mø
Skrevet
Idealet mitt er hvertfall tykk, lang og over 20 cm  :)

Prøvd å ha doggy style med en sånn en?

Auuuu...! :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

JEG har idealpenisen! Jeg er ufattelig fornøyd med den, så det er idealet mitt! ;)

Skrevet

For å være helt ærlig. Så har jeg aldri opplevd å snakke om penislengde med noen av mine venner eller venninner. Omfanget tror jeg ikke spiller så stor rolel for sexen, så lenge man ikke er helt ekstrem da.

Men kan tenke meg at idealet er en sånn 35-40cm. :grine2: stakkars jente

Skrevet

For stor er bare vondt. Og det er vel opp til hver enkelt? Tykkelsen har mer å si enn lengden, men de jeg har vært sammen med har representert nesten hele "skalaen". Så lenge de kan bruke den, er ikke størrelsen så viktig. Det verste er for lang, det kjennes som om hele systemet flyttes på der nede. AUUUAUUUAUUU.

En bekjent av meg (som forøvrig er av den"ville" typen) ville overraske fyren hun datet. (Han var helt perfekt - snill, kjekk, flott, god økonomi, tilfreds med jobben etc.) Hun bestemte seg for å kose litt med ham sånn helt uten videre, og stakk hånden ned i buksene hans. Men måtte lete før hun fant noe, for den var så liten.

Det verste er vel egentlig at hun fortalte det videre til alt og alle. Med den reaksjonen fra henne skjønner jeg godt at han fortsatt er singel.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva som er ideelt er vel forskjellig fra kvinne til kvinne! Han jeg har nå, er 18 cm, og det er innimellom litt for langt. Så jeg vil si at 15-18 cm er ideelt for meg.

Men penislengden er bare en bitteliten del av det som gjør en mann til en god elsker. Kan vi ikke heller snakke om hva som er den ideelle elskeren? Det er vel det som egentlig er det viktige?

Gjest Gjest
Skrevet

Er jo litt det samme som å spørre hva slags skostørrelse en foretrekker...

Altså, jeg bruker 36, så en sko i 38 vil bare "kjippe", mens en sko i 32 hadde jeg ikke fått på meg en gang...

-Lluvy

Gjest Gjest
Skrevet
Er jo litt det samme som å spørre hva slags skostørrelse en foretrekker...

Altså, jeg bruker 36, så en sko i 38 vil bare "kjippe", mens en sko i 32 hadde jeg ikke fått på meg en gang...

-Lluvy

:klappe: Det var vel i grunnen det jeg tenkte også, men klarte ikke sette ord på det like bra som du. :)

Skrevet
Prøvd å ha doggy style med en sånn en?

Auuuu...! :sjenert:

Jepp! Går helt fint når mannen vet hva han driver med.

Det er klart man vil ha en stor en. Tenk deg selv når du fantaserer. Det er vel ikke akkurat en liten kulepenn du ser for deg?

Gjest Isabelle
Skrevet

Kan ikke si annet enn jo større jo bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...