AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:46 #1 Del Skrevet søndag kl 23:46 Hvor viktig er det for dere å være sammen med en mann som er litt maskulin, moden og voksen, og ikke en mann som føles ut som om du er sammen med en liten unge i oppførsel? Det jeg har i tankene er en mann i 20-årene som enda gamer, mobilavhengig, dårlig til å ta vare på seg selv, lite personlighet, kresen med mat og slike ting. Hva tenker dere om det? Anonymkode: b5b9d...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:49 #2 Del Skrevet i går, 00:49 For meg er ikke voksen og moden maskulin. Det er voksen og moden. Mobilavhengig er jævlig hvis man er partner, men ikke typisk menn. Gaming er en hobby for både unge og voksne, også kvinner. Det andre, vanskelig å vite. Er dette kjæresten din? Dump ham. Både fordi du ser så foraktfullt på ham at jeg får vondt, og fordi en annen type fyr vil være riktig for deg. Dårlig til å ta vare på seg selv må han lære selv. Du kan ikke oppdra ham i det. Anonymkode: a2b0f...a78 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:25 #3 Del Skrevet i går, 01:25 Siden jeg var barn, ungdom ung voksen, voksen, som sykepleier, mamma og gift kan jeg lukte testosteron. Jeg kan lukte uvi, jeg kan lukte høyt blodsukker, asciesvæske osv. Lukt går gjennom hud. Noen av oss kjenner lukten av ALT. For meg er det maskulint at mannen jeg forelsket meg i og lever med lukter testosteron. Han er ikke megatrent, han løper ikke etter damer, han er bare veldig godhjertet og flink med damer. Han er pen da. Det er også maskulint at han er trygg i seg selv, han runker heller å putte den i en random dame osv. Samme lukt har jeg kjent av andre trygge menn. Både single og opptatte. Testosteronlukten kommer fra de som er lett overvektige. Anonymkode: 1bbfc...a54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet i går, 06:22 #4 Del Skrevet i går, 06:22 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor viktig er det for dere å være sammen med en mann som er litt maskulin, moden og voksen, og ikke en mann som føles ut som om du er sammen med en liten unge i oppførsel? Det jeg har i tankene er en mann i 20-årene som enda gamer, mobilavhengig, dårlig til å ta vare på seg selv, lite personlighet, kresen med mat og slike ting. Hva tenker dere om det? Anonymkode: b5b9d...98f Maskuliniteten kan ofte ligge i hans sexappeal. Jeg tenker at han her har utfordringer med impulskontroll hvis det er slik at han er avhengig...Det er ikke bra for han. Om han ikke klarer å styre det selv så burde han oppsøke hjelp slik at han kan få kontroll over det. Håper han er motivert nok til det. Er man kresen på mat så trenger ikke det betyr annet enn at han er bare ikke vant til flere typer mat. Alt kan øves på. Hvordan da dårlig til å ta vare på seg selv?... Hygiene? Slike ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:37 #5 Del Skrevet i går, 06:37 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Siden jeg var barn, ungdom ung voksen, voksen, som sykepleier, mamma og gift kan jeg lukte testosteron. Jeg kan lukte uvi, jeg kan lukte høyt blodsukker, asciesvæske osv. Lukt går gjennom hud. Noen av oss kjenner lukten av ALT. For meg er det maskulint at mannen jeg forelsket meg i og lever med lukter testosteron. Han er ikke megatrent, han løper ikke etter damer, han er bare veldig godhjertet og flink med damer. Han er pen da. Det er også maskulint at han er trygg i seg selv, han runker heller å putte den i en random dame osv. Samme lukt har jeg kjent av andre trygge menn. Både single og opptatte. Testosteronlukten kommer fra de som er lett overvektige. Anonymkode: 1bbfc...a54 For noe tull 🤣😂🙈 kan godt henne de lukter likt disse overvektige mannfolka, men testosteron er det neppe! Overvektige mannfolk har desutten minsre testosteron enn slanke og tynne menn… btw er Spl jeg å.. mye man kan lukte men kom ikke med at fatso lukter testo Anonymkode: 2a624...edc 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:48 #6 Del Skrevet i går, 06:48 Som dame liker jeg spill, scroller for mye(Har ikke barn, det går ikke utover noen, bor alene) og liker ikke absolutt alt av mat jeg heller og har til tider store vansker med å spise på grunn av en sykdom. En mann, dame, hvem enn, kan da være voksne allikevel? Det er ikke å være et barn. Jeg bryr meg mye om hvor kloke noen er, hvor mye de forstår seg på andre og ser nyansene i livet. Anonymkode: afe03...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden Ts her. Maskulin var kanskje feil ord å bruke men for meg mente jeg det som en samlebetegnelse på en litt sånn «manne-mann», noen som har litt kontroll på livet, dominant i forholdet, vet hvordan man skal ta vare på seg selv osv. Dette er typen min jeg snakker om ja, og for å oppklare det så var han ikke slik i starten. Han viste en annen side da. Normalt å se andre sider av hverandre jo lengre man er sammen men nå vet jeg ikke om dette er min type fyr lengre. Med tanke på å ta vare på seg selv, mener jeg ikke at han har elendig hygiene og slikt. Men jeg føler meg som en mor for han som må minne han på å pusse tenner om morgenen, ta voks i håret så det ikke stikker i alle veier, ta på litt mer normale klær enn bare joggeklær dagen lang overalt. Det er jeg som må få han på trening, og trening er viktig for meg. Godt for han også da jeg føler han nesten ikke kan løfte meg engang og jeg er 56 kg. Det med gaming, jeg skjønner jo at det er en hobby. Men igjen så ser jeg ikke for meg en voksen mann sitte å game dagen lang, man har liksom bedre ting å gjøre. Dette var noe han sjeldent gjorde i starten. Han er veldig mobil avhengig, noe han alltid har vært men ikke sånn at jeg brydde meg om det i starten. Han er på mobilen mens vi har en samtale, mens vi spiser middag, lenge når han sitter på do (som jeg også skjønner er vanlig hos de fleste menn haha), i dusjen til og med. Det blir jeg nesten gal av. Vi har hatt mange samtaler om slike ting der jeg er åpen om ting. Sier ikke at han gjør noe galt men mer at vi ikke er en god match, men han bryr seg ikke om det. Så nå sitter jeg her og undrer på om å gjøre det slutt, rett og slett fordi jeg søker etter en mer «manne-mann» da. Og ikke ha følelsen av at jeg er sammen med en liten ipad-kid. Det med mat forresten, det mener jeg mer som at han er så barnslig i måten han ikke liker noen ting. Han er skikkelig «æsj» til ALL type mat, grønnsaker og alt. Jeg kan jo ikke lage noe god middag en simpel mat fordi han ikke liker noe. Ikke vil han prøve ting heller. Det gir meg også barnslig oppførsel. Anonymkode: b5b9d...98f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ts her. Maskulin var kanskje feil ord å bruke men for meg mente jeg det som en samlebetegnelse på en litt sånn «manne-mann», noen som har litt kontroll på livet, dominant i forholdet, vet hvordan man skal ta vare på seg selv osv. Dette er typen min jeg snakker om ja, og for å oppklare det så var han ikke slik i starten. Han viste en annen side da. Normalt å se andre sider av hverandre jo lengre man er sammen men nå vet jeg ikke om dette er min type fyr lengre. Med tanke på å ta vare på seg selv, mener jeg ikke at han har elendig hygiene og slikt. Men jeg føler meg som en mor for han som må minne han på å pusse tenner om morgenen, ta voks i håret så det ikke stikker i alle veier, ta på litt mer normale klær enn bare joggeklær dagen lang overalt. Det er jeg som må få han på trening, og trening er viktig for meg. Godt for han også da jeg føler han nesten ikke kan løfte meg engang og jeg er 56 kg. Det med gaming, jeg skjønner jo at det er en hobby. Men igjen så ser jeg ikke for meg en voksen mann sitte å game dagen lang, man har liksom bedre ting å gjøre. Dette var noe han sjeldent gjorde i starten. Han er veldig mobil avhengig, noe han alltid har vært men ikke sånn at jeg brydde meg om det i starten. Han er på mobilen mens vi har en samtale, mens vi spiser middag, lenge når han sitter på do (som jeg også skjønner er vanlig hos de fleste menn haha), i dusjen til og med. Det blir jeg nesten gal av. Vi har hatt mange samtaler om slike ting der jeg er åpen om ting. Sier ikke at han gjør noe galt men mer at vi ikke er en god match, men han bryr seg ikke om det. Så nå sitter jeg her og undrer på om å gjøre det slutt, rett og slett fordi jeg søker etter en mer «manne-mann» da. Og ikke ha følelsen av at jeg er sammen med en liten ipad-kid. Det med mat forresten, det mener jeg mer som at han er så barnslig i måten han ikke liker noen ting. Han er skikkelig «æsj» til ALL type mat, grønnsaker og alt. Jeg kan jo ikke lage noe god middag en simpel mat fordi han ikke liker noe. Ikke vil han prøve ting heller. Det gir meg også barnslig oppførsel. Anonymkode: b5b9d...98f Ekstremt slitsomt. Har han add eller lignende? Det høres ut som det er noe når han er så lite delaktig til sin egen tilværelse. Tror du vil få et nytt liv om du blir alene og står fritt til å møte en partner som ser deg, tar vare på segselv og bidrar. Lykke til, kan være vanskelig å ta dette steget. Men det vil nok gjøre deg godt ❤️ Anonymkode: afe03...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ekstremt slitsomt. Har han add eller lignende? Det høres ut som det er noe når han er så lite delaktig til sin egen tilværelse. Tror du vil få et nytt liv om du blir alene og står fritt til å møte en partner som ser deg, tar vare på segselv og bidrar. Lykke til, kan være vanskelig å ta dette steget. Men det vil nok gjøre deg godt ❤️ Anonymkode: afe03...7e9 Ikke at du må nei, det er ditt valg. Men jeg syns det høres ut som du er klar og dritt lei av å ha det sånn her. Anonymkode: afe03...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden Maskulin? Jeg vil påstå at jeg har mer maskulinitet enn de fleste menn jeg har datet eller vært i forhold med🤷😅 Jeg er hun rasjonelle, super effektive som hater drama. Ikke alltid like flink å uttrykke følelser. Men typen min er en mann. Han er moden, ansvarlig, kjærlig, empatisk, god på å prate om følelser, tør å være sårbar og helt rå i sengen. Anonymkode: ad38f...f3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå