AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg ba min samboer legge en pakke i boden som ble levert i postkassa, da jeg var redd produktene skulle bli ødelagt av kulde imens jeg var på jobb. Han hadde da lagt den i garasjen av uviss grunn.. fant pakken et par uker etterpå i garasjen, da jeg først nå skulle pakke den inn til julegave. Er produktene nå ødelagte? Det er sjampo, balsam og urban decay setting spray. Anonymkode: 7add2...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Vesentlig for å svare deg er jo tempen har vært nede i noen få minusgrader eller minus 25. Anonymkode: 80283...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vesentlig for å svare deg er jo tempen har vært nede i noen få minusgrader eller minus 25. Anonymkode: 80283...19a TS Godt poeng; var litt for rask å legge ut i et øyeblikk av irritasjon. Jeg vil tippe det på det kaldeste har vært nede i -10 grader i denne perioden. Jeg vil tro det har gått bra siden slike pakker gjerne kan bli liggende en stund i postkasser, men er jo ikke sikker. Anonymkode: 7add2...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå