AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Enkelt fortalt har jeg datet en i 5 mnd nå, og ting går veldig fint, minus at han har sine dager hvor han kaster ting jeg har gjort tidligere (f.eks en eller annen han ikke kan fordra som jeg har holdt på med) over på meg og lager store diskusjoner ut av det, som en 14 åring flest kunne gjort! Jeg fant nemlig ut igår, at han var litt mistenksom etter jeg kom hjem fra kveldsvakt en gang i september å ikke ønsket han over 23 på kvelden fordi jeg var såpass sliten og skulle rett på dagvakt igjen 7, at han mistenkte jeg hadde invitert en annen over og dermed satt parkert utenfor her å ventet. Mistanken vet jeg ikke hvor kommer fra, da jeg aldri har vært utro og han har full tilgang til mobilen, for det er ingenting å skjule. Dette er en mann på 41 år, og jeg lurer på om dette sterkt er et red flag? For det fikk tankene til å svirre rundt. Anonymkode: edebb...9bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enkelt fortalt har jeg datet en i 5 mnd nå, og ting går veldig fint, minus at han har sine dager hvor han kaster ting jeg har gjort tidligere (f.eks en eller annen han ikke kan fordra som jeg har holdt på med) over på meg og lager store diskusjoner ut av det, som en 14 åring flest kunne gjort! Jeg fant nemlig ut igår, at han var litt mistenksom etter jeg kom hjem fra kveldsvakt en gang i september å ikke ønsket han over 23 på kvelden fordi jeg var såpass sliten og skulle rett på dagvakt igjen 7, at han mistenkte jeg hadde invitert en annen over og dermed satt parkert utenfor her å ventet. Mistanken vet jeg ikke hvor kommer fra, da jeg aldri har vært utro og han har full tilgang til mobilen, for det er ingenting å skjule. Dette er en mann på 41 år, og jeg lurer på om dette sterkt er et red flag? For det fikk tankene til å svirre rundt. Anonymkode: edebb...9bc Det er ett veldig stort rødt flagg. Du ser det nok selv også. Fyren virker jo ikke helt god. 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Dette er jo dømt til å ende stygt. bare å løpe heller enn å gå! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er en mann på 130 kg som trener mma, og selv jeg blir redd! Anonymkode: cb07f...dd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Enkelt fortalt har jeg datet en i 5 mnd nå, og ting går veldig fint, minus at han har sine dager hvor han kaster ting jeg har gjort tidligere (f.eks en eller annen han ikke kan fordra som jeg har holdt på med) over på meg og lager store diskusjoner ut av det, som en 14 åring flest kunne gjort! Jeg fant nemlig ut igår, at han var litt mistenksom etter jeg kom hjem fra kveldsvakt en gang i september å ikke ønsket han over 23 på kvelden fordi jeg var såpass sliten og skulle rett på dagvakt igjen 7, at han mistenkte jeg hadde invitert en annen over og dermed satt parkert utenfor her å ventet. Mistanken vet jeg ikke hvor kommer fra, da jeg aldri har vært utro og han har full tilgang til mobilen, for det er ingenting å skjule. Dette er en mann på 41 år, og jeg lurer på om dette sterkt er et red flag? For det fikk tankene til å svirre rundt. Anonymkode: edebb...9bc Rødt flagg. Det blir enda verre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden WTF. Ikke greit. Uansett. Dette blir verre - kom deg ut! Anonymkode: 48493...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Creepy kar!! Hvem er det som sitter og spionerer sånn? Jo, gale folk. Det er jo ikke bare et rødt flagg, det er et gifa stort rødt ropende flagg! Det der må du bare komme deg unna, helst i går! Anonymkode: 8ec20...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Stikk fra den psykoen mens du ennå har sjansen Anonymkode: 87803...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå