Rosenrød Skrevet 1. mars 2006 #1 Skrevet 1. mars 2006 Skal snart kjøpe meg ny mascara og lurere på om jeg skal prøve ut en av Chanel sine. Så slo det meg at jeg aldri har hørt noe om disse mascaraene her på forumet..... det har jo vært mange mascaradiskusjoner, men chanel blir ikke nevnt. Jeg synes chanel har gode produkter ellers, men kanskje mascaraene ikke er så gode? Noen med erfaringer?
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2006 #2 Skrevet 1. mars 2006 Jeg bruker det! Bruker Chanel Sculpte Cils, den med svært tynn kost. Bruker den mest i kriker og kroker + på underviippene, men til daglig går den på overvippene også
Rosenrød Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2006 Og du er fornøyd med den? Det verste jeg vet er mascaraer som klumper...
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2006 #4 Skrevet 1. mars 2006 Denne klumper ikke. Har brukt Chanel i flere år jeg. Men jeg kjøpte en vanlig med tykk kost, vannfast også, den drysset veldig og det var et slit hvis jeg fikk litt på huden, så jeg anbefaler bare Sculpte cils
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2006 #5 Skrevet 1. mars 2006 Jeg har prøvd volummascaraen, og den syntes jeg var elendig. Bare klumper og dryssing og elendighet.
Rosenrød Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2006 Hva med den 38-mascaraen fra Kanebo? Er den grei? Og kan du bruke den under bading i basseng og saltvann?
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2006 #7 Skrevet 1. mars 2006 Hva med den 38-mascaraen fra Kanebo? Er den grei? Og kan du bruke den under bading i basseng og saltvann? ← Mangel elsker den, jeg synes den var rennete og bedriten så jeg ga den bort
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2006 #8 Skrevet 1. mars 2006 Jeg liker begge 38*-mascaraene, men de er veldig forskjellige. Den normale gir ganske naturlig effekt (endel lengde hos meg), og sitter veldig bra. Den andre (nye) gir både volum og lengde, og er veldig mørk i svartfargen. Dessverre synes jeg den drysser bittelitt, og irriterer øynene mine (linser).
Rosenrød Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2006 Er den grei å fjerne? Og holder den seg på plass under bading?
Gjest gjesta Skrevet 1. mars 2006 #10 Skrevet 1. mars 2006 Jeg har ikke vært fornøyd med Chanel sine mascaraer.
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2006 #11 Skrevet 1. mars 2006 Kaneboen må fjernes med vann som er 38 grader varmt eller varmere. Best går det i dusjen, eller du splæsjer vann i ansiktet til den løser seg opp så du kan "dra" av de hylstrene som dannes. Sorry, jeg er dårlig på å forklare. Den løser seg ikke med vanlig fjerner, ikke en for vannfast mascara, heller. Sitter bombefest under bading, jeg brukte den selv på siste ferie.
Rosenrød Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #12 Skrevet 1. mars 2006 Da tror jeg jeg går for denne! Husker du pris? Jeg har også linser, men pleier aldri å bli "plaget" av mascaraene jeg bruker, så kanskje jeg skal prøve den nye da, siden den gir både lengde og volum.
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2006 #13 Skrevet 1. mars 2006 Den "vanlige" koster 185, den nye koster 225.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå