Tough cookie Skrevet 1. desember 2024 #1 Del Skrevet 1. desember 2024 Min utekatt får 3 måneders kur mot flått, og jeg lurer på om jeg skal gi han en ny kur denne uken. Vi har 9 grader og regn, og flåtten kravler nok rundt i busker og kratt. Dyrlegen sa at pus ikke trengte flåttmedisin mellom desember og april, men flåtten trenger jo kun et par grader for å leve. Hva gjør dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #2 Del Skrevet 2. desember 2024 Så lenge døgntemperaturen er over 4-5 varmegrader så e flåtten fortsatt aktiv ja. Anonymkode: 4efbc...95b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #3 Del Skrevet 2. desember 2024 Jeg fant en flått på hunden min idag, bor i Bergen. Anonymkode: 6b7c0...6e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 2. desember 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 2. desember 2024 Ok, da blir det ny dose flåttmedisin. Ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå