AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #21 Del Skrevet 7 timer siden Brunello skrev (Akkurat nå): Ski kan brukes hver dag til skiturer. Man blir ikke lei etter en dag. Blir man ikke? Jøss. Jeg trodde folk var forskjellige, men der tok jeg feil. Anonymkode: 41c50...616 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 7 timer siden #22 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja? svigers er ikke med, så det er lite poeng. Hele poenget med å dra dit er å besøke svigers. Ake, ski etc. kan vi gjøre bedre hjemme. ts Anonymkode: b7638...9db Men man ser de hver dag selv om de ikke er med på turene. Virker som en vinn/vinn situasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #23 Del Skrevet 7 timer siden Brunello skrev (Akkurat nå): Ski kan brukes hver dag til skiturer. Man blir ikke lei etter en dag. Jo, absolutt. Vi har også små barn (men for store for pulk) vi kommer oss ikke langt på ski. ts Anonymkode: b7638...9db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #24 Del Skrevet 7 timer siden Brunello skrev (1 minutt siden): Men man ser de hver dag selv om de ikke er med på turene. Virker som en vinn/vinn situasjon. Deg om det. ts Anonymkode: b7638...9db 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #25 Del Skrevet 7 timer siden 14 dager hadde vært helt uaktuelt for meg. Skal dere alle sammen sove på ett soverom? Anonymkode: 8c2ea...7d7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amistad Skrevet 6 timer siden #26 Del Skrevet 6 timer siden hvor langt unna er denne kjøreturen? 3 timer ? 10 timer? Det har litt å si. Du får snu på det. hva om det var dine foeldre dere skulle besøke nå som var like lak som dem der ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #27 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 14 dager hadde vært helt uaktuelt for meg. Skal dere alle sammen sove på ett soverom? Anonymkode: 8c2ea...7d7 Yes, jeg og mannen i en 120 seng, barna på gulvet, koffertene overalt😬 ts Anonymkode: b7638...9db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #28 Del Skrevet 6 timer siden Maks 2-3 dager. Det føles mer naturlig for ham å bli lengre hvis han har vokst opp der, men han kan jo evt bli lenger selv. Anonymkode: db4ac...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #29 Del Skrevet 6 timer siden Amistad skrev (1 minutt siden): hvor langt unna er denne kjøreturen? 3 timer ? 10 timer? Det har litt å si. Du får snu på det. hva om det var dine foeldre dere skulle besøke nå som var like lak som dem der ? 11,5 timer. Mine foreldre er liksom mye hyggeligere, og se evner å finne på ting, snakke om ting utenfor slekt og bygd, ha interesser og bidra. ts Anonymkode: b7638...9db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #30 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Yes, jeg og mannen i en 120 seng, barna på gulvet, koffertene overalt😬 ts Anonymkode: b7638...9db Dette må være en spøk. Eller så har mannen din røyka sokkene sine. Hadde ikke reist i det hele tatt Anonymkode: 8c2ea...7d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #31 Del Skrevet 6 timer siden I denne situasjonen ville tre dager vært max for min del. Vi har to netter som max når vi besøker mine foreldre, for de vil også bare sitte inne å se tv. Hos svigers føler vi vi kan være i ukesvis egentlig, de er av et helt annet folkeslag. Hvorfor kan ikke de heller komme på besøk hos dere? Da har dere deres ting og rutiner tilgjengelig, og dere får fremdeles tilbringe tid sammen. Anonymkode: 986d7...fbd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #32 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Maks 2-3 dager. Det føles mer naturlig for ham å bli lengre hvis han har vokst opp der, men han kan jo evt bli lenger selv. Anonymkode: db4ac...95d Det hadde jo vært perfekt, men vi kommer oss ikke bort derfra uten bil, vi har bare en bil. Jeg har prøvd å foreslå mange fanger at svigers kan komme til oss, men svigermor vil ikke kjøre over fjellet om vinteren, så det vil de ikke. ts Anonymkode: b7638...9db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #33 Del Skrevet 6 timer siden Jeg tenker at her må du snu det litt og prøve å tenke at du skal hygge deg sammen med familie. Jeg hadde sagt 7-9 dager, og så tar dere siste del av julen hjemme. Dere kan bake, se filmer sammen, spille kort, du og mannen kan gå kveldsturer og svigers passer barna, dere kan ake og gå på ski, komme inn igjen til god lunsj og kakao. Skjønner at dette ikke er det du ønsker mest, men de trenger å skape bånd med barnebarn. Og da trenger de å være der mer enn 2-3 dager Anonymkode: ae2a4...5b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 6 timer siden #34 Del Skrevet 6 timer siden Må dere sitte inne hele dagene? Om mannen har vokst opp der kan han vel ta dere med ut og finne på ting. Fiske/båt, gå tur/ski, fjelltur, biltur, besøke barndomssteder, ta en dagstur bort derifra osb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #35 Del Skrevet 6 timer siden Vi I klarer fint 8-10 dager hos svigerd. Men da har vi stort rom i kjelleren med eget bad. Vi gjør en del ting på dagtid uten dem. Går turer, trener etc. Tror ingen av oss hadde trivdes inne sammen hele dagen. Vi tar en tur så får de en liten pause. Selv om vi er der for å besøke dem betyr det ikke at hvert minutt av våkentid trenger å være sammen med dem. Kom dere ut på tur. Inne kan dere feksspille spill, puslespill etc. Skjønner jo godt at mannen din vil være hjemme. Og at de vil ha ham på besøk. Helt normalt det. Anonymkode: 73957...184 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #36 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Yes, jeg og mannen i en 120 seng, barna på gulvet, koffertene overalt😬 ts Anonymkode: b7638...9db Haha, altså jeg hadde ikke tatt en eneste natt sånn jeg 😅 Det må da være noe hotell i nærheten? Altså selv om et hotell eventuelt er to timer unna, så vil jo det gjøre at dere i løpet av 3-4-5 dager fint kan besøke svigers to av dem? Eller er det slik at mannen din blir som mange andre menn fryktelig tafatt, lat og stakkarslig når de er hjemme hos foreldrene sine? At de ser på det som en feire, mens det er kona som ender med å måtte aktivisere barn, mens mannen blir dullet med av svigermor..? Anonymkode: 802dc...1ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #37 Del Skrevet 6 timer siden Er det ingen flyplasser i nærheten, slik at mannen kan bli lengre og ta fly når han skal hjem? Anonymkode: 41c50...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 6 timer siden #38 Del Skrevet 6 timer siden (endret) TS sier at barna elsker å være der, samt at de sjelden ser farmor/farfar, allikevel mener hun og veldig mange andre her at det er uaktuelt å være mer enn 2-3 dager? Snakk om hjerterått... Og hva med å ta hensyn til barna? Og mannen din vil tydeligvis være der lenger, så da må da han like å finne på ting der? Virker som du er eneste som har det forferdelig der. Endret 6 timer siden av Anonym90059005 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 6 timer siden #39 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): 11,5 timer. Mine foreldre er liksom mye hyggeligere, og se evner å finne på ting, snakke om ting utenfor slekt og bygd, ha interesser og bidra. ts Anonymkode: b7638...9db Det er ganske normalt å ha det hyggeligst hos egne foreldre. Selv om det objektivt sett ikke er det (ikke at jeg mener det må være slik). Kjører man 11,5 timer må man nesten være der en stund. Og det er vel bedre å være der litt lenger og sjeldnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #40 Del Skrevet 6 timer siden 2-3 dager, til nød fire. Så kan mannen din heller dra tilbake en helg over nyttår alene, mens du får hjelp med ungene hjemme av din familie. Svigers bor langt unna her også. Vi bor som regel 2-3 dager hos svigerinne, og 2-4 dager hos svigers. Men de er hyggelige folk som er allright å prate med, og de bor i en passe stor by med nok å finne på. På sommeren er vi lengre, da leier vi alltid air bunn - selv om jeg er glad i svigerfamilien min er det slitsomt å bo oppå hverandre. Anonymkode: 01b01...c68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå