AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jaja,da er 1 desember kommet. Huset er bomba,jeg har vært syk i hele helga. Barna har ikke vært på verken julegrantenning,eller tent 1 lyset i advent. Til tross for at mannen er frisk..!🧐 Jeg har nå ordna alle julegaver på begge sider,tatt bilder av ungene og laget på nett og bestilt julekort, hjulpet ene barnet med sine julegaver, kjøpt inn pentøy,kalendere, og kalendergaven som ene barnet skal ha med på skolen. Nye utelys og adventsstjerner. Denne uka skal jeg jobbe 5 nattevakter ,samt skal på 2 møter på dagtid. (Oppfølging av det ene barnet som har spesielle behov).jeg må også ordne med en julehilsen til støttekontakten til det ene barnet,samt en liten hilsen til de andre barna som er på samme tilrettelagte fritidstilbud som vårt barn. Mye som skjer i barnehagen til de minste også. Faen det er så nye å huske! Så var det vel slik at jeg skulle tatt med adventsgave på jobben min også.. Mannen har ingen ting å tenke på føler jeg. ALT faller på meg. siden i sommer har jeg vært syk minst 1 gang pr mnd. Det er noe hele tiden. Føler jeg stresser meg ihjel. Det er også jeg som har alt ansvar økonomisk, møter vedr barn, og mathandling. Det eneste han tar ansvar for er å kjøre de minste i barnehagen. Han er flink med de små barna,men han roter så innmari! Det rotes raskere enn jeg rekker å rydde. Men dette er første gangen jeg sitter 1 desember å ikke har verken vaska eller pynta. Rettelse...jeg vaska huset på torsdag,men det ser ikke ut igjen nå. Det er bare jeg som prøver å holde ting i orden.Blir så irritert,er det å ordne jul bare damenes ansvar?? Hos oss er det i allefall slik. Mannen er også hjemmeværende for tiden grunnet nedbemanning på hans jobb,så han har jo tid til å få gjort masse egentlig. Men ingenting skal planlegges. Vil ikke gjøre klart noe generelt. Hver morgen er et kaos. Han synes ikke matpakkene til barna skal smøres kvelden før fordi det må være ferskt. Å om jeg legger til klær,så ser han det ikke å tar noe annet. Roter til i alle skuffer for å finne ting fort på morgenen. Samtidig som at ungene er sure over stresset. Herregud for ett latterlig opplegg vi har her.. Det rant over i kveld da han sa han skulle legge seg kl 20 fordi jeg virker så sur.. hallo? Ja,jeg er sur, fordi det ikke er advent her. Fordi alt er ett evig kaos og jeg trenger litt orden! Vil ha det koslig for ungene. Får lyst til å gjøre det samme som han..altså ingenting å se hvor lang tid det går før noe skjer ..men kan jo ikke det heller grunnet barna. Må vel bare hive innpå paracet i morgen å gjøre så godt jeg kan .. Flere som er sure for tiden? Klag her,så hjelper vi hverandre å få ut litt frustrasjon😅🫣 Anonymkode: 28bcf...1f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Men hvorfor i %#*^ ordner du alt dette- julegaver til begge sider, utelys og pentøy osv?? Du må jo gjøre like lite som han, så ser han hva som trengs. Synes ikke du har grunn til å klage når du er så dum. Anonymkode: 62297...b81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men hvorfor i %#*^ ordner du alt dette- julegaver til begge sider, utelys og pentøy osv?? Du må jo gjøre like lite som han, så ser han hva som trengs. Synes ikke du har grunn til å klage når du er så dum. Anonymkode: 62297...b81 Sant det du sier ...jeg tenker slik hvert år etter jula er ferdig. Men så kommer førjulstiden igjen og jeg er nok litt kontrollfreak. Trenger å vite at alt er på stell. Og jeg vet jo hvem som også må ordne opp ved "kriser" også da. Det blir jo meg da. Men skal ikke si ett ord om slikt til han fra nå av. Mulig han etter hvert lurer på hva vi gir ungene i julegave liksom ..jeg skal holde meg hard i morgen ang advent nå. Å se om han gjør noe. Anonymkode: 28bcf...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå