Tough cookie Skrevet 15. august 2025 #141 Skrevet 15. august 2025 Viki6 skrev (10 timer siden): Spørs om hun ikke har røket på en fødselsdepresjon siden hun så ofte sier at hun gråter mye. I såfall håper jeg hun får god profesjonell hjelp. Hun pleier å si at hun ikke har noe filter for å dele, men det er jo ikke sikkert at hun velger å dele det da. Men om hun gjør det, så får hun nok større forståelse for at de må hente inn hjelp til barnepass. De fleste nybakte mødre pleier å få litt mer på stell når det nærmer seg et par mnd etter fødsel, så lurt å være obs om ting ikke bedrer seg. Det er kun 6 uker siden hun fødte-ikke et par måneder. Helle har hatt full turbo på oppussing av hytten etter fødsel, og ikke akkurat barseltid og baby, så kanskje ikke så rart at hun krasjer litt nå? 4
Tough cookie Skrevet 15. august 2025 #142 Skrevet 15. august 2025 snurk skrev (10 minutter siden): Dette har jeg faktisk tenkt på så mange ganger! 🫣 Og der gir absolutt mening. Man vet jo at for å lykkes som influenser så man skamløst dele av seg selv - det ligger på ingen måte naturlig i de fleste av oss. Jeg vil anta at klassiske trekk som går igjen i denne typen persona er ekstremt selvopptatthet. Bare tenk på, de fleste står å snakke med "seg selv" hele dagen og studerer seg selv i kameraet. Ingen andre går rundt å ser så mye på seg selv som influencere gjør. Jobben deres er å utlevere ALT om seg selv, jo mer man skamløst deler jo mer penger i kassa. Har absolutt ingen problemer med å tro at de som sitter med det største mammasjokket etter å fått barn, er nemlig influensere. Det er tungt for de fleste å få barn første gang, men tenker meg det er hakket værre når man er vant med å dyrke seg selv dag inn og dag ut. 👍 1 1
kaiturid Skrevet 17. august 2025 #143 Skrevet 17. august 2025 Viki6 skrev (På 12.8.2025 den 14.05): Baby er 6 uker, og Helle må ha dagmamma en dag i uka fra 0900 - 1700 for å holde på med sine egne greier. Snakk om å ikke klare og sette noen andre foran seg selv. Hun vinner ikke prisen for årets beste mor akkurat. Det hadde vært drømmen med premature tvillinger...😌 4
HMK Skrevet 24. august 2025 #144 Skrevet 24. august 2025 De går for en egen stil på hytta, ja. Trodde de hadde maskert alt listverk med blå maskering, men de har malt dem blå. 🫢
Klump Skrevet 25. august 2025 #145 Skrevet 25. august 2025 HMK skrev (23 timer siden): De går for en egen stil på hytta, ja. Trodde de hadde maskert alt listverk med blå maskering, men de har malt dem blå. 🫢 Synes det ble fint jeg. Hadde dog gått for en blåfarge med litt mer grått i seg og ikke så babyblå, men det er jo bare en smakssak 10
Kønn Skrevet 31. august 2025 #146 Skrevet 31. august 2025 Klump skrev (På 25.8.2025 den 10.47): Synes det ble fint jeg. Hadde dog gått for en blåfarge med litt mer grått i seg og ikke så babyblå, men det er jo bare en smakssak Enig. Også tenker jeg det er fint å gjøre det litt annerledes på hytta enn man har det hjemme.
Jordbærogfløte Skrevet 4. september 2025 #147 Skrevet 4. september 2025 I går sa hun på snap at maten på Oslo Raw smaker papp. Sa hun har nevnt det før, og måtte tydeligvis si det igjen.. Hva er greia med å snakke ned en café som så mange liker?
Siri007 Skrevet 5. september 2025 #148 Skrevet 5. september 2025 Men jeg er så nysgjerrig på hvem hun var gift med før? Noen som vet? 1
bullfallto Skrevet 5. september 2025 #149 Skrevet 5. september 2025 Siri007 skrev (11 timer siden): Men jeg er så nysgjerrig på hvem hun var gift med før? Noen som vet? Mikkel Bang 2
Silverdust Skrevet 7. september 2025 #150 Skrevet 7. september 2025 Nå skal de kjøpe båt, går fort i svingene gitt 😅 2
Viki6 Skrevet 26. september 2025 #152 Skrevet 26. september 2025 (endret) Måtte avfølge henne. Ble sliten av å se og høre på henne 🙂. Syns hun virker så stresset. Bare se på de ukene hun prøvde å amme. Hun satt så anspent, og så ut som om hun var på spranget til å reise seg opp og løpe 😄. Ikke ment som amme-shaming, bare eksempel på hvor stressa hun virker. Snakker fort, hardt og skarpt, og aldri ro i kroppen. Og et evig jag etter noe nytt. Ny bil, ny leilighet, hytte, nytt hus.... Må ha endringer hele tiden. Endret 26. september 2025 av Viki6 20
Lawyer Skrevet 26. september 2025 #153 Skrevet 26. september 2025 Frk vestibulitt skrev (4 timer siden): Har de kjøpt enebolig? Nei. Men de kikker 2
Tough cookie Skrevet 26. september 2025 #154 Skrevet 26. september 2025 Viki6 skrev (6 timer siden): Måtte avfølge henne. Ble sliten av å se og høre på henne 🙂. Syns hun virker så stresset. Bare se på de ukene hun prøvde å amme. Hun satt så anspent, og så ut som om hun var på spranget til å reise seg opp og løpe 😄. Ikke ment som amme-shaming, bare eksempel på hvor stressa hun virker. Snakker fort, hardt og skarpt, og aldri ro i kroppen. Og et evig jag etter noe nytt. Ny bil, ny leilighet, hytte, nytt hus.... Må ha endringer hele tiden. Hun sier at hun trives når det går fort i svingene, men hun virker veldig rastløs for å være nybakt mor 5
Viki6 Skrevet 26. september 2025 #155 Skrevet 26. september 2025 Tough cookie skrev (14 minutter siden): Hun sier at hun trives når det går fort i svingene, men hun virker veldig rastløs for å være nybakt mor Ja 😂. Og helt greit for meg, men jeg klarer ikke å følge henne mer 🙃. Blir stressa. 7
Stavangebrud2012 Skrevet 5. oktober 2025 #156 Skrevet 5. oktober 2025 Viki6 skrev (På 26.9.2025 den 6.55): Måtte avfølge henne. Ble sliten av å se og høre på henne 🙂. Syns hun virker så stresset. Bare se på de ukene hun prøvde å amme. Hun satt så anspent, og så ut som om hun var på spranget til å reise seg opp og løpe 😄. Ikke ment som amme-shaming, bare eksempel på hvor stressa hun virker. Snakker fort, hardt og skarpt, og aldri ro i kroppen. Og et evig jag etter noe nytt. Ny bil, ny leilighet, hytte, nytt hus.... Må ha endringer hele tiden. ADHD? 4
Cami9 Skrevet 5. oktober 2025 #157 Skrevet 5. oktober 2025 Hvor mange ganger går det an å nevne «hytten» på en og samme dag? 😂 8 1
Pusterom Skrevet 14. oktober 2025 #158 Skrevet 14. oktober 2025 Cami9 skrev (På 5.10.2025 den 18.58): Hvor mange ganger går det an å nevne «hytten» på en og samme dag? 😂 Helt utrolig. Har hytte i området rundt selv- begrepet/ordet «hytten» hører ikke hjemme. Spør du oss😅 4
Cami9 Skrevet 14. oktober 2025 #159 Skrevet 14. oktober 2025 Pusterom skrev (1 time siden): Helt utrolig. Har hytte i området rundt selv- begrepet/ordet «hytten» hører ikke hjemme. Spør du oss😅 Haha godt å høre🤣 Hytten er jo det man sier i Bergen…
Tough cookie Skrevet 4. november 2025 #160 Skrevet 4. november 2025 (endret) Pengene renner inn for influencer Helle Staff Først dyr flott leilighet for knappe to år siden Byttet til ny Bmw Rolex klokke til 30 års dagen som også skulle være julepresang, men fikk likevel helg på spahotell i tillegg Kjøpte hytte to dager før fødsel Pushpresent til seg selv som var en Birkin veske til 130 000,- I dag kjøpte de båt. Snart skal de tilbringe farspermisjonen i Spania og bo i en flott villa Ikke rart mange ønsker å bli influencere Endret 4. november 2025 av Tough cookie 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå