Gå til innhold

Helle Nordby

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Liker å følge Helle, synes hun har et smittende humør og er ei morsom og livat jente. Men får også litt vondt av henne i disse dager, hvor det virker som hun må stå i mange ting litt alene. Hvor er samboeren hennes når hun må på sykehus for å sjekkes for lite liv i magen? Og at hun tok tog ned til jobben til samboeren, bærende på de gigantiske skoene hans i veska si, da de skulle dra på hytta. Kunne han ikke hentet henne med bil? Og så får han masse skryt for å bidra med innkjøp til fødebagen. Fint det, men det burde være en selvfølge at han bidrar der han kan? Jeg er selv gravid og får ekstra mye service og hjelp fra mannen i disse dager, man er jo ekstra sårbar både fysisk og emosjonelt. Håper samboeren hennes er god og støttende under fødsel og i barseltiden som kommer. 

Endret av Margay
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ligner litt på Haaland. Er de i slekt?

• Liker 1
Skrevet

Ikke vanlig å si «hytten». 

• Nyttig 2
Skrevet
Margay skrev (På 1.7.2025 den 17.25):

Liker å følge Helle, synes hun har et smittende humør og er ei morsom og livat jente. Men får også litt vondt av henne i disse dager, hvor det virker som hun må stå i mange ting litt alene. Hvor er samboeren hennes når hun må på sykehus for å sjekkes for lite liv i magen? Og at hun tok tog ned til jobben til samboeren, bærende på de gigantiske skoene hans i veska si, da de skulle dra på hytta. Kunne han ikke hentet henne med bil? Og så får han masse skryt for å bidra med innkjøp til fødebagen. Fint det, men det burde være en selvfølge at han bidrar der han kan? Jeg er selv gravid og får ekstra mye service og hjelp fra mannen i disse dager, man er jo ekstra sårbar både fysisk og emosjonelt. Håper samboeren hennes er god og støttende under fødsel og i barseltiden som kommer. 

Jeg er også gravid. Kunne godt tatt tog til samboers jobb i stedet for at han skulle tatt ekstra fri for å hente meg. Jeg har ikke noe behov for ekstra service. Tenker hun også er litt sånn som meg. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Margay skrev (På 1.7.2025 den 17.25):

Nå har Helle blitt mamma💓

Endret av Tough cookie
  • Nyttig 5
Skrevet
Tough cookie skrev (På 2.7.2025 den 23.28):

Nå har Helle blitt mamma💓

Hun blir nok verdens kuleste mamma 💗 . En skikkelig maskin av en kvinne , kom inn med full åpning😆🫶

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun ser helt lik ut som alle andre influencere som er fylt med botox og fillers. Merkelig små øyne og altfor store lepper. 

• Liker 11
Skrevet
NiceOrNothing skrev (3 timer siden):

Hun blir nok verdens kuleste mamma 💗 . En skikkelig maskin av en kvinne , kom inn med full åpning😆🫶

Og som selfølgelig klarte å sende "minutt for minutt " oppdatering over snap SAMTIDIG som hun fødte. En skikkelig maskin 💪💪

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Prelunia skrev (5 minutter siden):

Og som selfølgelig klarte å sende "minutt for minutt " oppdatering over snap SAMTIDIG som hun fødte. En skikkelig maskin 💪💪

Alt for penger. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
Prelunia skrev (23 minutter siden):

hvaduikkeser skrev (18 minutter siden):

Alt for penger. 

Dere er oppegående nok til å skjønne at hu ikke delte live minutt for minutt eller?  Alt er jo lagt ut et døgn etterpå, sikkert etter vurderinger om det var verdt det.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Anim92 skrev (23 minutter siden):

Dere er oppegående nok til å skjønne at hu ikke delte live minutt for minutt eller?  Alt er jo lagt ut et døgn etterpå, sikkert etter vurderinger om det var verdt det.

Samme når det ble lagt ut, prinsippet er vel det samme - at man tar opp tlf og filmer /tar bilder omtrent hele veien fra start - slutt under en fødsel, med hensikt å legge ut. At man til og med under fødsel ikke klarer å legge SOME tilside er vel hovedbudskapet mitt. 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet
Anim92 skrev (1 time siden):

Så da ble babyen født i går, altså på termindagen?

Skrevet
Tough cookie skrev (12 minutter siden):

Skrev hun ikke at babyen har bursdag samme dag som dronningen ? Altså i dag med andre ord.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Prelunia skrev (1 time siden):

Samme når det ble lagt ut, prinsippet er vel det samme - at man tar opp tlf og filmer /tar bilder omtrent hele veien fra start - slutt under en fødsel, med hensikt å legge ut. At man til og med under fødsel ikke klarer å legge SOME tilside er vel hovedbudskapet mitt. 

Vil ikke si hun filma/tok bilder omtrent hele veien fra start - slutt som du påstår. Hun brukte f.eks. 1,5t på pressefasen, og la ut, hva da - 20 sek film av det? Jeg personlig hadde aldri ønsket at min pårørende skulle filme deler av fødselen min, men at andre filmer 20 sek her og der får vel være opp til dem. Hva er problemet? 😊

• Liker 1
Skrevet
Anim92 skrev (2 timer siden):

Det er ikke normalt sånn det har blitt å dele en fødsel omtrent minutt for minutt, for å tjene penger. Hadde det ikke vært penger involvert, så hadde ingen delt alt heller.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Tough cookie skrev (1 time siden):

Aner ikke, jeg følger henne ikke, har bare Fått med meg fødselen akkurat nå 🤷🏻‍♀️

Skrevet

Måtte få Rolex hun også i «push gave», slik som Ida Wullf.

• Liker 2
Skrevet
hvaduikkeser skrev (25 minutter siden):

Måtte få Rolex hun også i «push gave», slik som Ida Wullf.

Helle var med og kjøpte den før Ida fikk sin ☺️

• Liker 2
Skrevet

Kan noen be hun legge vekk telefonen nå og vie sin tid til mann,baby og ny livsrolle?

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Synes faktisk litt synd på den nyfødte som ligger i en vogn med ruggemotor, mens foreldrene driver å pusser opp en hytte, 5-6 dager etter fødsel. Gi nå babyen litt hud mot hud i sin første uke utenfor magen..? Nyfødttiden som varer såå kort! Hadde aldri tilgitt meg selv om jeg så tilbake på denne tiden med mine barn og så at det var sånn her jeg gjorde med babyen min. Jeg kunne fått enda en baby kun for å få oppleve de få ukene med nyfødt igjen. Men men. Hver med sitt.

Og stå å rugge på en uke gammel baby om natten i en vogn… Unnskyld meg. Er ikke nybakte mødre innom helsestasjonen eller får en samtale på sykehuset med noen etter fødsel nå til dags? Den babyen har ingenting i en vogn å gjøre. Den har heller ikke døgnrytme. Det eneste den babyen trenger nå er å ligge inntil mamma eller pappa sin hud. Og gjerne amme. Døgne rundt. For både babyen og mammaens beste. 

og folk klager på hun der Karianne med premature tvillinger fordi hun luftet seg noen timer når hun lilevel ikke fikk sitte med babyene mer enn hun allerede gjorde dagene etter fødsel.. Hun har da i alle fall sittet med babyene på brystet 10/10 ganger hun har fått anledning til det fra sykehusets side.

Spoiler
Spoiler

Endret av Aria
Oppdaget mer
  • Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...