chsa Skrevet 2. februar #21 Del Skrevet 2. februar faltforfristelsen skrev (9 timer siden): Hun er langt fra den eneste da. Benedicte Haugaard, Sara Emilie blant annet. Om det er samme personer de andre to snakker om vet jeg ikke. Haugaard sier det er flere. Nå er det jo ikke noe sjokkerende at de andre jentene du nevner har lagt det ut akkurat da. Poenget mitt var at jeg trodde Helle var for god til å legge ut slikt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 2. februar #22 Del Skrevet 2. februar chsa skrev (26 minutter siden): Nå er det jo ikke noe sjokkerende at de andre jentene du nevner har lagt det ut akkurat da. Poenget mitt var at jeg trodde Helle var for god til å legge ut slikt. Mulig det. Jeg liker henne jeg, men hun har litt mean girl vibes 😅🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 2. februar #23 Del Skrevet 2. februar Charminia skrev (7 timer siden): hun fascinerer meg sånn utseendemessig siden jeg syntes hun er veldig klassisk pen og så har hun så mange og «grove» tattoveringer. Akkurat det har jeg tenkt på og. Litt uvanlig kombo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruK Skrevet 4. februar #24 Del Skrevet 4. februar hører hun sier de tar avstand fra faren på snap. Bra moren kommer seg ut av ekteskapet om det ikke er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stay Skrevet 4. februar #25 Del Skrevet 4. februar Hun har "alltid" vært veldig opptatt av å skryte av status/kulhet (helt ekstrem på å nevne "bestevenninna mi Alex, Alexandra JONER altså" så ofte hun kan). Jeg kjenner godt igjen mennesketypen, og har kanskje vært slik selv. Hun er "stolt" av å være på innsiden, og vet noe sladder (fra H) som ikke hele verden har fått bekreftet, og så klarer hun ikke å la være å vise at hun har fått "innpass", men får jo ikke lov til å si mer. Litt kleint ja, men ikke grunn til å avfølge om man liker henne ellers. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå