Gå til innhold

Helle Nordby

Anbefalte innlegg

Skrevet
faltforfristelsen skrev (9 timer siden):

Hun er langt fra den eneste da. Benedicte Haugaard, Sara Emilie blant annet. Om det er samme personer de andre to snakker om vet jeg ikke. Haugaard sier det er flere.

Nå er det jo ikke noe sjokkerende at de andre jentene du nevner har lagt det ut akkurat da. Poenget mitt var at jeg trodde Helle var for god til å legge ut slikt.

• Liker 3
Gjest faltforfristelsen
Skrevet
chsa skrev (26 minutter siden):

Nå er det jo ikke noe sjokkerende at de andre jentene du nevner har lagt det ut akkurat da. Poenget mitt var at jeg trodde Helle var for god til å legge ut slikt.

Mulig det. Jeg liker henne jeg, men hun har litt mean girl vibes 😅🤣

Skrevet
Charminia skrev (7 timer siden):

hun fascinerer meg sånn utseendemessig siden jeg syntes hun er veldig klassisk pen og så har hun så mange og «grove» tattoveringer.

Akkurat det har jeg tenkt på og. Litt uvanlig kombo. 

• Liker 1
Skrevet

hører hun sier de tar avstand fra faren på snap. Bra moren kommer seg ut av ekteskapet om det ikke er bra. 

• Liker 1
Skrevet

Hun har "alltid" vært veldig opptatt av å skryte av status/kulhet (helt ekstrem på å nevne "bestevenninna mi Alex, Alexandra JONER altså" så ofte hun kan). Jeg kjenner godt igjen mennesketypen, og har kanskje vært slik selv. Hun er "stolt" av å være på innsiden, og vet noe sladder (fra H) som ikke hele verden har fått bekreftet, og så klarer hun ikke å la være å vise at hun har fått "innpass", men får jo ikke lov til å si mer. 

Litt kleint ja, men ikke grunn til å avfølge om man liker henne ellers.

• Liker 7
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Hvem var hun gift med? 

Skrevet
Tough cookie skrev (På 30.4.2025 den 1.44):

Hvem var hun gift med? 

Google Helle Nordby m. Initialer MB 

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

For en ufyselig oppførsel på henne. Nærtagen much?

Hun la ut flere snaps i går om at hun følte seg så ukomfortabel i egen kropp pga vektoppgang og vannansamling. Livredd for å legge på seg og ikke se ut som seg selv etter svangerskapet, men nå var det "for sent å tenke på det" 🙄

Så får hun en velmenende kommentar om at karbohydrater binder vann, og at boller er en stor kilde til dette. Dette stemmer jo 100%. For hvert gram glykogen samler kroppen 2.7 gram vann. Det har enorm effekt på vannmengden i kroppen, vannvekt og følelsen av å være stor, om man spiser boller hele tiden.

Og så klikker hun på vedkommende, og nagger fortsatt i dag? Flere stikk og hint, og stygge ord om den "slemme" følgeren, som skrev en faktasetning.

Helle: Hen skrev aldri at bolle var farlig, eller at man legger på seg fett. Hen svarte på sutringen din om eget selvbilde.

Snakk om å være hårsår.

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...