Gå til innhold

Helle Nordby

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hørt på podkasten hennes nå og skjønner jeg må bruke pods for makan til banning. Dilemmaet hun tok opp var heftig. 

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser gårsdagens snapper hvor hun forteller at Martin var syk på hans dag hjemme med L. Men hadde jeg ikke vist at hun snakker om L hadde eg trodd at hun snakket om en jobb. At hun må pause alle sine planer for M var syk. Så hun måtte ta seg av L og M osv… 

• Liker 1
Skrevet

De var for syk til å dra på hyttetur . Ho ser da ikke syk ut i det hele tatt. Farter rundt og ordner masse. Veldig spesielt. Ho må da heller si at ho ikke har lyst 

• Liker 1
Skrevet
Strikkemamsen skrev (5 minutter siden):

De var for syk til å dra på hyttetur . Ho ser da ikke syk ut i det hele tatt. Farter rundt og ordner masse. Veldig spesielt. Ho må da heller si at ho ikke har lyst 

Mannen og barnet var syke

Skrevet
Strikkemamsen skrev (1 time siden):

Mannen og barnet hadde akkurat hatt omgangssyke så de dro ikke fordi de fortsatt kunne smitte alle de andre med omgangssyke. 

Skrevet
Tessa12 skrev (17 timer siden):

Mannen og barnet var syke

Strikkemamsen skrev (17 timer siden):

Hun ble også syk natt til lørdag, så tenker det var veldig riktig å ikke dra med de andre 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...