Kolonne1234 Skrevet 1. desember 2024 #1 Del Skrevet 1. desember 2024 (endret) Har fulgt Helle en god stund og syns hun er forfriskende da hun snakker «rett fra leveren» og er ærlig. I flere anledninger har hun sagt at familien har gått gjennom noe vanskelig, og i dag sier hun at hun må stille opp for moren sin da andre i familien er skikkelig rasshøl. Har hun fortalt om dette noen plass? Føler jeg har hørt det meste av podkastene hennes, men jeg kan ikke huske at hun forteller noe. Endret 1. desember 2024 av Kolonne1234 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 1. desember 2024 #2 Del Skrevet 1. desember 2024 Vil bare si meg enig. Herlig dame. Girl crush på henne🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inochan Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Hun er så søt ♥️ elsker å følge på snap! Men lurer veldig på hva som har skjedd?? (Ref at hun var så lei seg idag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 26. januar #4 Del Skrevet 26. januar Hun snakket om i julen at hun/de hadde kuttet ut en person og alt hun sa antydet at det var en hun har bodd med, altså faren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 26. januar #5 Del Skrevet 26. januar Hun som Henrik Troy etterligner? Med den dyre veska? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 26. januar #6 Del Skrevet 26. januar Xstrella skrev (5 timer siden): Hun som Henrik Troy etterligner? Med den dyre veska? Ja. Hun mener at det bare er å spare og jobbe, så er drømmen oppnådd uansett om det er bolig eller veske. Lett for henne å si som tente 2 000 000 i fjor på å snappe og lage én podkast i uka 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym Bruker ja Skrevet 27. januar #7 Del Skrevet 27. januar Fenomen skrev (På 26.1.2025 den 12.29): Hun snakket om i julen at hun/de hadde kuttet ut en person og alt hun sa antydet at det var en hun har bodd med, altså faren. Tror det stemmer ja! Hun snakket vel også om at barnet hennes ikke skal få hennes etternavn (Nordby) pga. dårlige følelser rundt navnet eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stay Skrevet 27. januar #8 Del Skrevet 27. januar Hun sa at hun aldri vil se eller snakke med faren igjen, og at han ikke får møte barnet hennes. Samtidig er det ikke noe som har skjedd med moren, men Helle selv har hatt det fælt hele oppveksten pga ham? Man blir jo nysgjerrig, i og med at rettsvesenet er i bildet, og prosessen vil ta flere år. Men sykt tøft gjort å dele! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 28. januar #9 Del Skrevet 28. januar Tough cookie skrev (På 26.1.2025 den 18.08): Ja. Hun mener at det bare er å spare og jobbe, så er drømmen oppnådd uansett om det er bolig eller veske. Lett for henne å si som tente 2 000 000 i fjor på å snappe og lage én podkast i uka Aldri hørt om damen før jeg så filmen hos Troy. Nok et skada menneske som tror vesker gjør henne relevant og verdifull. 🤮🤮🤮🤮 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruK Skrevet 31. januar #10 Del Skrevet 31. januar Jeg likte podcasten med Alexandra Joner "Not your babe" veldig godt. Synd den ble nedlagt. Men hadde ikke hørt om Chit chat før, men er jo mye bra episoder der også:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet 1. februar #11 Del Skrevet 1. februar Likt alt med henne så godt frem til nå, har fulgt henne kjempelenge. Men idag, etter Vixen, den historien på snap med "hvis blikk kunne drepe".. Hvorfor i all verden legger hun det i det hele tatt ut? Fikk lyst til å avfølge med en eneste gang, noe så kvalmt. Trodde ikke hun var slik. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruK Skrevet 1. februar #12 Del Skrevet 1. februar chsa skrev (6 timer siden): Likt alt med henne så godt frem til nå, har fulgt henne kjempelenge. Men idag, etter Vixen, den historien på snap med "hvis blikk kunne drepe".. Hvorfor i all verden legger hun det i det hele tatt ut? Fikk lyst til å avfølge med en eneste gang, noe så kvalmt. Trodde ikke hun var slik. hva skjedde her og hvem ga hun blikk og hvorfor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet 1. februar #13 Del Skrevet 1. februar (endret) FruK skrev (1 time siden): hva skjedde her og hvem ga hun blikk og hvorfor? Hun la ut kun denne teksten på snappen, fortalte at det var en annen influenser som hadde blikket henne noe sykt på Vixen igår, hun mener selv det var sjalusi/misnøye (?) pga sin siste gjest i sin podcastepisode og gjentok seg selv "I wish jeg kunne si mer, but It's not my story to tell" også lager hun en ny videosnap fra sofaen sin der hun drikker kaffe og sier akkurat det samme en gang til og poengterer at "It's not my story to tell", før hun snapper dagen sin videre og avslutter med et clickbait-bilde med "Vixen.. 👀⚰️". Hvorfor prøver hun å lage drama og skape spekulasjoner på noe så lite når hun likevel ikke skal fortelle historien? Influenser-livet har tatt litt overhånd her.. Endret 1. februar av chsa 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruK Skrevet 1. februar #14 Del Skrevet 1. februar chsa skrev (14 minutter siden): Hun la ut kun denne teksten på snappen, fortalte at det var en annen influenser som hadde blikket henne noe sykt på Vixen igår, hun mener selv det var sjalusi/misnøye (?) pga sin siste gjest i sin podcastepisode og gjentok seg selv "I wish jeg kunne si mer, but It's not my story to tell" også lager hun en ny videosnap fra sofaen sin der hun drikker kaffe og sier akkurat det samme en gang til og poengterer at "It's not my story to tell", før hun snapper dagen sin videre og avslutter med et clickbait-bilde med "Vixen.. 👀⚰️". Hvorfor prøver hun å lage drama og skape spekulasjoner på noe så lite når hun likevel ikke skal fortelle historien? Influenser-livet har tatt litt overhånd her.. ok, takk, hørte episoden, men kjenner ikke til influenseren, skjønte det var noen rykter der om bruddet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 1. februar #15 Del Skrevet 1. februar Hvorfor begynne å si noe, for så å ikke kunne si noe likevel? Det er så teit 🙉 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 1. februar #16 Del Skrevet 1. februar Tough cookie skrev (1 minutt siden): Hvorfor begynne å si noe, for så å ikke kunne si noe likevel? Det er så teit 🙉 Det funker jo. At det i skrivende stund diskuteres her beviser at det engasjerer nok til at folk bruker tid på å skrive ned sine tanker og meninger om det. (Uavhengig av om en er enig eller uenig, uansett hvor idiotisk en måtte synes det er, er faktum at du akkurat nå bruker tiden din på en forumtråd om dette) 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 1. februar #17 Del Skrevet 1. februar Hun har fortalt at hun måtte ta avstand fra familie medlem som ikke har behandlet henne bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet 1. februar #18 Del Skrevet 1. februar Tough cookie skrev (9 minutter siden): Hvorfor begynne å si noe, for så å ikke kunne si noe likevel? Det er så teit 🙉 Akkurat det jeg mener! Hun tar opp et "dødsblikk" ingen andre fikk med seg enn hun selv, og likevel deler hun dette med godt over 50 000 følgere på snapchaten sin, der ingen aner hva hun snakker om? Hva er poenget? Noe kan man faktisk holde for seg selv. Dette var skikkelig lavmål av henne, trodde virkelig ikke hun var slik. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 1. februar #19 Del Skrevet 1. februar chsa skrev (2 timer siden): Akkurat det jeg mener! Hun tar opp et "dødsblikk" ingen andre fikk med seg enn hun selv, og likevel deler hun dette med godt over 50 000 følgere på snapchaten sin, der ingen aner hva hun snakker om? Hva er poenget? Noe kan man faktisk holde for seg selv. Dette var skikkelig lavmål av henne, trodde virkelig ikke hun var slik. Hun er langt fra den eneste da. Benedicte Haugaard, Sara Emilie blant annet. Om det er samme personer de andre to snakker om vet jeg ikke. Haugaard sier det er flere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet 2. februar #20 Del Skrevet 2. februar (endret) Det er ikke lov å spekulere men er vel ikke helt usannsynlig at SS som også var der er personen. Uansett helt enig med dere andre her. Jeg liker Helle godt og hun fascinerer meg sånn utseendemessig siden jeg syntes hun er veldig klassisk pen og så har hun så mange og «grove» tattoveringer. Og med grove mener jeg type det jeg assossierer med sjømannstattoveringer. Endret 2. februar av Charminia 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå