Maia70 Skrevet søndag kl 20:41 #1 Del Skrevet søndag kl 20:41 Noen her som har kjøpt uavhentede pakker? Om dere har, hvor, og hva fikk dere? Ser på en video av en som åpner uavhentede pakker på youtube, så ble nysgjerrig på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:43 #2 Del Skrevet søndag kl 20:43 Kjøpte 1 pakke til en 50 lapp, var noen billigere sneakers fra Kina som gikk til fretex. Anonymkode: b9803...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:44 #3 Del Skrevet søndag kl 20:44 Sikkert mye temu greier.... Anonymkode: ffebf...100 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:45 #4 Del Skrevet søndag kl 20:45 Maia70 skrev (2 minutter siden): Noen her som har kjøpt uavhentede pakker? Om dere har, hvor, og hva fikk dere? Ser på en video av en som åpner uavhentede pakker på youtube, så ble nysgjerrig på dette. Dette var et hett tema i fjor på denne tiden, og da var beskjeden klar det selges ikke uavhentede pakker. Det er ikke lov. Anonymkode: 7103c...eee 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet søndag kl 20:56 Forfatter #5 Del Skrevet søndag kl 20:56 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette var et hett tema i fjor på denne tiden, og da var beskjeden klar det selges ikke uavhentede pakker. Det er ikke lov. Anonymkode: 7103c...eee Har det nylig blitt forbudt da? https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/selger-pakkene-som-aldri-ble-henta-pa-posten-1.16492158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden Posten selger i alle fall ikke uavhentede pakker, jeg kan ikke se for meg at andre norske aktører gjør det heller? Men kanskje utenlandske aktører har andre regler. Anonymkode: 16d78...5dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden Maia70 skrev (16 timer siden): Har det nylig blitt forbudt da? https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/selger-pakkene-som-aldri-ble-henta-pa-posten-1.16492158 "Bruktbutikker og auksjonshus" er nøkkelordet her. Anonymkode: c941a...a8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden Dennis Vareide hadde en video på Insta hvor han dro på et slikt sted og kjøpt uavhentede pakker. Var ikke mye bra han fikk, men hvis du scroller tilbake på Instagramen hans kan du sikkert finne innlegget. Husker jeg så navnet på døra han gikk inn, men husker ikke nå hvor det var. Anonymkode: a781e...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden Pakkene må være uavhentet i ett år uten at noen har gjort krav på de, og det altså ikke er mulig å returnere til avsender (eller for kostbart). Så nei, det er ikke bare å selge pakker videre som ikke blir hentet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 14 timer siden Forfatter #10 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Dennis Vareide hadde en video på Insta hvor han dro på et slikt sted og kjøpt uavhentede pakker. Var ikke mye bra han fikk, men hvis du scroller tilbake på Instagramen hans kan du sikkert finne innlegget. Husker jeg så navnet på døra han gikk inn, men husker ikke nå hvor det var. Anonymkode: a781e...973 Jeg så det, det han fikk var jo miserabelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden Maia70 skrev (31 minutter siden): Jeg så det, det han fikk var jo miserabelt. Er vel en grunn til at folk ikke gidder å hente 😄 Anonymkode: 3f7e3...f6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå