AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:36 #1 Del Skrevet søndag kl 20:36 Så lenge det ikke er kjempekaldt og snø så tenkte jeg at det er gøy å gå i skjørt, men ser det rart ut? Jeg fryser ikke, men jeg er som en and, føttene mine tåler det 😄 Eller tenker dere at det blir litt "jehovas vitne" liksom? Anonymkode: d120c...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:39 #2 Del Skrevet søndag kl 20:39 Jeg går i skjørt og kjoler hele året uansett temperatur. Skjønner ikke hvorfor vanlige klesplagg skal forbindes med dørforkynnere... Anonymkode: 20d39...ccf 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:39 #3 Del Skrevet søndag kl 20:39 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så lenge det ikke er kjempekaldt og snø så tenkte jeg at det er gøy å gå i skjørt, men ser det rart ut? Jeg fryser ikke, men jeg er som en and, føttene mine tåler det 😄 Eller tenker dere at det blir litt "jehovas vitne" liksom? Anonymkode: d120c...f60 Strømpebukser i ull er fortsatt varmere enn bare bukser. Så kjole bruker de fleste året rundt og men ullstrømpebukser om vinteren. Går du liksom med bare legger? Anonymkode: b971b...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet søndag kl 20:39 #4 Del Skrevet søndag kl 20:39 Går mest i kjole sommer som vinter 😄. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:42 #5 Del Skrevet søndag kl 20:42 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Strømpebukser i ull er fortsatt varmere enn bare bukser. Så kjole bruker de fleste året rundt og men ullstrømpebukser om vinteren. Går du liksom med bare legger? Anonymkode: b971b...5c8 Nei nei, bruker strømpebukse men den ser nude ut men er fleece inni 😄 Men jeg fryser ikke så lett på beina. Anonymkode: d120c...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:43 #6 Del Skrevet søndag kl 20:43 Det er da mange som går i kjoler og skjørt nå, det er ikke noe wow faktor over det. Ingen som tenker to ganger over det engang. Selvfølgelig om du går i skjørt med singlet til, ingen jakke, ingen strømpebukse og sandaler så ja ok, litt malplassert. Men det er da helt ok på lik linje som med bukse. Anonymkode: 0c744...7e6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:04 #7 Del Skrevet søndag kl 22:04 Sliter litt med valg av sko til kjole og skjørt på vinteren, lettere på sommeren synes jeg. Så blir fort bare bukse nå. Anonymkode: 620f4...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:12 #8 Del Skrevet søndag kl 22:12 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sliter litt med valg av sko til kjole og skjørt på vinteren, lettere på sommeren synes jeg. Så blir fort bare bukse nå. Anonymkode: 620f4...121 Tar de skoa jeg har og bryr meg nada om hva jeg har til kjole. Alle andre går jo i de skoa dem vil. Se deg rundt. Anonymkode: b971b...5c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:19 #9 Del Skrevet søndag kl 22:19 Bruker det hele året, synes det er mest behagelig. Anonymkode: 86ff4...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:26 #10 Del Skrevet søndag kl 22:26 Bruker mye skjørt og kjoler, og som en over her skriver, så opplever jeg at strømpebukser i ull er varmere enn f.eks. jeans. Ang sko bruker jeg Hoka til hverdags uansett hva jeg har over 🤷♀️😅 Anonymkode: 0d352...3c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:26 #11 Del Skrevet søndag kl 22:26 Bruker det ofte hele året egentlig. Høst/vinter er det støvler til, sommeren penere joggesko/sandaler. Anonymkode: 9a2ce...324 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:04 #12 Del Skrevet i går, 00:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tar de skoa jeg har og bryr meg nada om hva jeg har til kjole. Alle andre går jo i de skoa dem vil. Se deg rundt. Anonymkode: b971b...5c8 Det er ikke det, jeg er normalvektig men har enorme legger på grunn av lipødem så ankle boots funker bare med bukse. Og joggesko og loafers går ikke på vinteren. Anonymkode: 620f4...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:15 #13 Del Skrevet i går, 00:15 Ja, men bare om det er lite tid å gå ute. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sliter litt med valg av sko til kjole og skjørt på vinteren, lettere på sommeren synes jeg. Så blir fort bare bukse nå. Anonymkode: 620f4...121 Jeg bruker ulike typer støvletter 😊 Anonymkode: fce9a...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #14 Del Skrevet 23 timer siden Synes det blir så vanskelig med jakke + skjørt om vinteren, så bare skjørt de dagene det er mulig å bruke ullkåpe. Bor i Bergen, så blir som regel bukse og regnjakke. Det ser så rart ut når skjørtet er lengre enn jakken. Anonymkode: 1ad24...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #15 Del Skrevet 17 timer siden Hæ..? Hva er "jehovas vitner" med å gå med skjørt og kjoler om vinteren..? Ja, jeg går med skjørt og kjoler hele året? Det er jo helt normalt? Bruker ullstrømpebukse under, eller thermostrømpebukse. Null problem. Anonymkode: 27862...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17 timer siden #16 Del Skrevet 17 timer siden Hver dag, hele året, uansett vær - men ikke nødvendigvis de samme plaggene hele året, på lik linje med at jeg har jakker, sko og topper tilpasset forskjellige årstider. Jeg har, med min preferanse for lange skjørt, fått et par spørsmål om tilhørighet til Smiths venner (Jehovas vitner har aldri vært nevnt), men det hjelper nok at jeg også har langt hår og ikke bruker sminke - og det er jo bare å svare nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17 timer siden #17 Del Skrevet 17 timer siden Bruker kjoler året rundt, men har egne kjoler til høst/vinter som er langermet og i varmere stoff enn de jeg bruker vår/sommer. Kjolene jeg bruker nå er i babycord, flanell, tykkere bomull eller merinoull. Unngår konsekvent syntetisk (også om sommeren) Sommerstid bruker jeg kjoler i lin eller tynn bomull, enten korte ermer eller stropper. Gjerne kortere lengde også. Evt maxi- kjole. Nå så foretrekker jeg lengde til knærne eller rett under. Bruker sort strømpebukse i merinoull, og gjerne tynn ull/ silketrøye/singlet og en slags «boxer» som går litt ned på lårene i ull/silke på ekstra kalde dager. Eller en strikket ullvest eller strikket jakke over På beina bruker jeg som oftest et par sorte cheelsaboots med saueullfôr fra Dr Martins. Men har også et par fra Timberland, uggs og et par sorte støvletter for penere anledninger. Skal jeg ute på f.eks. restaurant så tar jeg med finsko i veska, går på toalettet og tar av den varme strømpebuksen og setter igjen vinterskoene i garderoben. Med mindre jeg går på tur i skauen og bruker turjakke så bruker jeg alltid en eller annen form for kåpe eller frakk. Kåpe/frakk passer til både kjoler og jeans. Har ei fin regnkåpe med snøring i livet som tåler mye drittvær på dager med regn, snø, vind. Er det skikkelig kaldt så har jeg ei dunkåpe som går helt ned til leggene Vi bor i et gammelt hus og det er gulvkaldt, så inne bruker jeg et par tøfler fra uggs, et par tovede strikka tøfler eller hjemmestrikka ullsokker utenpå merinoull-strømpebuksa Jeg er skikkelig frossen av meg og synes faktisk det er mye lettere å kle meg varmt og holde varmen i kjoler eller skjørt om vinteren kontra jeans/bukser. Da må jeg i såfall ha strømpebukse under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #18 Del Skrevet 17 timer siden Skulle gjerne brukt det året rundt. Men har for tykke legger til å passe i støvletter og det blir litt for kaldt uten det om vinteren. Syns det er kjempefint om vinteren med fine ullstrømpebukser 😍 Anonymkode: ca222...c51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Del Skrevet 8 timer siden Jeg bruker både bukser, skjørt og kjoler hele året rundt. Om høsten og vinteren bruker jeg alltid 100 eller 200 denier sort strømpebukse under skjørt og kjoler (har aldri strømpebukse under bukser). Skal jeg ut å gå tur i kuldegrader bruker jeg vanlig ullundertøy og sportstøy liksom, men til og fra jobb, i byen o.l. kan jeg fint gå i kjole med strømpebukse, kåpe og chelseaboots eller noe. Anonymkode: 00ef9...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #20 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Synes det blir så vanskelig med jakke + skjørt om vinteren, så bare skjørt de dagene det er mulig å bruke ullkåpe. Bor i Bergen, så blir som regel bukse og regnjakke. Det ser så rart ut når skjørtet er lengre enn jakken. Anonymkode: 1ad24...aa1 Hvis det regner og jeg skal gå til jobb eller noe med skjørt på, putter jeg bare skjørtet oppi regnbuksa, og har jakken over. Gjør bare dette hvis skjørtet ikke krøller, da. Har også hent at jeg har hatt skjørtet med i veska, og bare gått med strømpebukse under regnbuksa. Lett å smette på seg skjørtet når man ankommer jobb 👍🏻 Anonymkode: 00ef9...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå