Cid Skrevet søndag kl 19:52 #1 Del Skrevet søndag kl 19:52 Ser den tar plass i Norge, er den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:13 #2 Del Skrevet søndag kl 22:13 Nei. På ingen måte. Men den er så dårlig at det nesten er underholdene Anonymkode: 4eea7...708 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:14 #3 Del Skrevet søndag kl 22:14 Man får seg en god latter av å se alle de "norske tradisjonene", og høre på de som snakker "norsk" 😅 Anonymkode: 8dcc7...0ab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:15 #4 Del Skrevet søndag kl 22:15 Den er ufattelig dårlig😅 men det er det så gjør den underholdende Anonymkode: c31d2...501 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:17 #5 Del Skrevet søndag kl 22:17 Skulle ønske norske bryllup var sånn da. Først spiser man kransekake, og så skifter man til grilldress til festen Anonymkode: 8dcc7...0ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:20 #6 Del Skrevet søndag kl 22:20 Jeg og kjæresten lo så vi grein gjennom den pga den idiotiske norsken som blir pratet, og vi endte med ikke å ane hva filmen egentlig handlet om. Verdt å se hvis du bare vil le, ikke hvis du vil se en film for handlingens skyld. Anonymkode: e3458...4c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet søndag kl 22:43 #7 Del Skrevet søndag kl 22:43 Cid skrev (2 timer siden): Ser den tar plass i Norge, er den bra? Nei, egentlig ikke. Jeg så den fordi den er spilt inn i bl.a. Bergen, men den er ingen juleklassiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:16 #8 Del Skrevet søndag kl 23:16 Bergen er vel ikke byen med mest julestemning heller, de kunne i det minste vist pepperkakebyen. Men tror de spilte inn på sommeren. Husker en sak fra innspillingen der de hadde lagt på falsk snø, men det må man kanskje på vinteren også i Bergen 😄 Og du verden så hissige bergensere blir hvis en idrettsutøver velger å legge opp etter en skade, da er det lynsjestemning over hele byen 😃 Anonymkode: 8dcc7...0ab 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 23:46 Forfatter #9 Del Skrevet søndag kl 23:46 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. På ingen måte. Men den er så dårlig at det nesten er underholdene Anonymkode: 4eea7...708 Ingen Love Actually med andre ord da 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:53 #10 Del Skrevet søndag kl 23:53 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. På ingen måte. Men den er så dårlig at det nesten er underholdene Anonymkode: 4eea7...708 Støtter denne, den er så tragisk at den blir morsom. Masse klisjeer, helt usannsynlige og cringe dialoger, plot og skuespill, og alt går selvsagt bra til slutt. Blir en klassiker, denne 😂❤️ Anonymkode: 46571...b2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 00:41 Forfatter #11 Del Skrevet i går, 00:41 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Støtter denne, den er så tragisk at den blir morsom. Masse klisjeer, helt usannsynlige og cringe dialoger, plot og skuespill, og alt går selvsagt bra til slutt. Blir en klassiker, denne 😂❤️ Anonymkode: 46571...b2f Jeg ble interessert fordi ene skuespilleren var med på Home and Away Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet i går, 05:58 #12 Del Skrevet i går, 05:58 Ryddet for avsporing. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:08 #13 Del Skrevet i går, 06:08 Den er så full av feil at det blir morsomt. Visste du at hele det norske alpinlandslaget er fra Bergen og følgelig også holder til der? Fikk aldri vite hvor de trener men 😂 Anonymkode: 124ea...d30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:14 #14 Del Skrevet i går, 06:14 Cid skrev (5 timer siden): Jeg ble interessert fordi ene skuespilleren var med på Home and Away Ohh, hvem da? Anonymkode: aa5fa...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:14 #15 Del Skrevet i går, 06:14 Elsker at de har sykt mye nordlys. I Bergen. Synlig fra Bryggen. Spår mange skuffende amerikanske turister der. Anonymkode: 7d758...0d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #16 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Den er så full av feil at det blir morsomt. Visste du at hele det norske alpinlandslaget er fra Bergen og følgelig også holder til der? Fikk aldri vite hvor de trener men 😂 Anonymkode: 124ea...d30 Det oppstår sikkert når det er signalfeil på Fløibanen, så må alle ta skiene fatt 😁 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Elsker at de har sykt mye nordlys. I Bergen. Synlig fra Bryggen. Spår mange skuffende amerikanske turister der. Anonymkode: 7d758...0d2 Ikke bare nordlys, men man kan forutse på sekundet når det kommer, og ta med daten dit 🥰 Anonymkode: 8dcc7...0ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #17 Del Skrevet 20 timer siden Mener jeg så denne i fjor jul(?) Den var så overdrevet at jeg ga opp ganske snart.. Husker jeg så et klipp av at de hadde innspilling på Bryggen,det var kunstig snø og juletre osv. Det var i allfall ikke vinter , kanskje vår/sommer. Hvor ofte er det 1 meter snø på Bryggen? Kanskje en gang i året, dagen etter er det regnet vekk! 😉 Anonymkode: e2083...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 20 timer siden #18 Del Skrevet 20 timer siden Jeg så den i fjor. Det er helt utrolig at de ikke har gjort noe research før de spilte inn filmen 😄 Den var så dårlig at det ble morsomt. Det er rart å velge Bergen siden det ikke akkurat er en by som er kjent for snø eller nordlys. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #19 Del Skrevet 19 timer siden Cid skrev (11 timer siden): Ingen Love Actually med andre ord da 🤪 Merkelig, men jeg kom halvveis i den og kan si at det ikke er som "LA"-filmen din. Skal se ferdig, så er det gjort...men jeg forstår ikke hvorfor de laget den og ikke heller lage den som de har gjort det her. Vanlig, forventet dumt konsept på en julefilm. Språket = 👎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden Forfatter #20 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ohh, hvem da? Anonymkode: aa5fa...62f Rhiannon Fish, hun spilte April fra 2010 til 2013. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå