AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #1 Del Skrevet 1. desember 2024 Jeg har hørt mye om squirting, og undrer på om jeg nesten har gjort det. Jeg er en kvinne i min beste alder, 35. Noen ganger når jeg er på vei til å komme med Womanizeren min så kjennes det nesten ut som jeg skal tisse. Er det squirting, eller hvordan får man til å squirte? 🙈 Anonymkode: 44b8e...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #2 Del Skrevet 1. desember 2024 Når du får "jeg må tisse" følelsen, så slapper du helt av i bekkenet og lar det stå til. Da vil du finne ut av om du squirter eller ikke 😊 Jeg får denne følelsen, og når den kommer og jeg slapper av, så spruter/squirter jeg 💦. For noen så gir det ingen ting ekstra, for andre så gir det masse ekstra. Men kun en måte å finne ut av det på. Evt bruke to fingre samtidig, 3-4cm inn, presse opp mot "skam beinet" det ru området opp mot venus berget. For min del fungerer det bedre enn womanizer. Men begge to sammen er som å komme til himmelen for min del. K44 Anonymkode: 2ef63...651 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #3 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Når du får "jeg må tisse" følelsen, så slapper du helt av i bekkenet og lar det stå til. Da vil du finne ut av om du squirter eller ikke 😊 Jeg får denne følelsen, og når den kommer og jeg slapper av, så spruter/squirter jeg 💦. For noen så gir det ingen ting ekstra, for andre så gir det masse ekstra. Men kun en måte å finne ut av det på. Evt bruke to fingre samtidig, 3-4cm inn, presse opp mot "skam beinet" det ru området opp mot venus berget. For min del fungerer det bedre enn womanizer. Men begge to sammen er som å komme til himmelen for min del. K44 Anonymkode: 2ef63...651 Akkurat dette, ja😅 Anonymkode: 08d81...89c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #4 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Akkurat dette, ja😅 Anonymkode: 08d81...89c Litt off topic. Men gir det deg noe å squirte? (regner med du squirter ut i fra svaret 😅) Anonymkode: 2ef63...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2. desember 2024 #5 Del Skrevet 2. desember 2024 Å tisse er viljestyrt etter det jeg har forstått, squirting er ikke det. For dette har jeg lurt veldig på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjuva Skrevet 2. desember 2024 #6 Del Skrevet 2. desember 2024 Irak skrev (12 minutter siden): Å tisse er viljestyrt etter det jeg har forstått, squirting er ikke det. For dette har jeg lurt veldig på... Tja. Jeg slapper bare av. Luker ikke tiss av det og smaker ikke tiss. Bare blank veske som kommer (hos meg hvertfall). Men hva er det du har lurt på? Om squirting er viljestyrt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2. desember 2024 #7 Del Skrevet 2. desember 2024 tjuva skrev (20 minutter siden): Tja. Jeg slapper bare av. Luker ikke tiss av det og smaker ikke tiss. Bare blank veske som kommer (hos meg hvertfall). Men hva er det du har lurt på? Om squirting er viljestyrt? Etter det jeg har lest og skjønt så er det ikke noe vi kvinner styrer...Det bare skjer. Er det slik du opplever det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjuva Skrevet 2. desember 2024 #8 Del Skrevet 2. desember 2024 Irak skrev (1 time siden): Etter det jeg har lest og skjønt så er det ikke noe vi kvinner styrer...Det bare skjer. Er det slik du opplever det? Ja. Men, jeg kan velge å holde så jeg ikke squirter. Litt som å knipe igjen når man er tissetrengt. Men slapper jeg av når "jeg må tisse" følelsen kommer, så squirter jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2. desember 2024 #9 Del Skrevet 2. desember 2024 tjuva skrev (1 minutt siden): Ja. Men, jeg kan velge å holde så jeg ikke squirter. Litt som å knipe igjen når man er tissetrengt. Men slapper jeg av når "jeg må tisse" følelsen kommer, så squirter jeg. Takk for svar 😄. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå