AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Rotet med kollega sist helg på julebordet, endte opp med å suge ham, nå spør han om å treffes en dag og finne på noe. Jeg er ikke interessert i noe mere, er også redd for å avvise ham og for at det skal bli klein jobbstemning. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 80407...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Rotet med kollega sist helg på julebordet, endte opp med å suge ham, nå spør han om å treffes en dag og finne på noe. Jeg er ikke interessert i noe mere, er også redd for å avvise ham og for at det skal bli klein jobbstemning. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 80407...362 Du må nok bare være ærlig, det er den beste måten. Ta deg tid til å ta en prat med vedkommende. Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor man roter med kollegaer når man VET at det blir kleint. Du må da ha kontroll på hva du driver med🙈 Anonymkode: 90c38...c47 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Du får bare si at det ikke skulle skjedd, og beklage, og så gjøre ditt beste for å glemme det hele. Dumt gjort. Anonymkode: d5a9f...df6 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Rotet med kollega sist helg på julebordet, endte opp med å suge ham, nå spør han om å treffes en dag og finne på noe. Jeg er ikke interessert i noe mere, er også redd for å avvise ham og for at det skal bli klein jobbstemning. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 80407...362 Sånn går det når du er så løs... Anonymkode: 7b63f...7fa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sånn går det når du er så løs... Anonymkode: 7b63f...7fa Blir heller slikke på et julebord enn å dele rosenkål med deg. Anonymkode: 0cd00...17e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Rotet med kollega sist helg på julebordet, endte opp med å suge ham, nå spør han om å treffes en dag og finne på noe. Jeg er ikke interessert i noe mere, er også redd for å avvise ham og for at det skal bli klein jobbstemning. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 80407...362 Tø du suge random folk? Ikke damer får suge meg annet enn i forhold. Pule med dong er helt ok, men jeg har ikke oral med tilfeldige kvinner. Anonymkode: 6fcde...c54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Herregud så mye streite og kjedelige moralister det er her! Sug hvem du vil ts. ta en skikkelig prat med vedkommende, si at det var morsomt, men du ønsker ikke å ta dette videre, men at du håper dere kan fortsette å være gode kollegaer. Det du ikke skal gjøre er å ghoste han, det er dårlig gjort! Anonymkode: 17b4b...91f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden #8 Del Skrevet 29 minutter siden Æsj Anonymkode: e4b6b...8f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tubaluba Skrevet 25 minutter siden #9 Del Skrevet 25 minutter siden O etter-julebords-mareritt! 😱😱😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #10 Del Skrevet 24 minutter siden Folk må seriøst slutte med grisefylla på julebord Anonymkode: 0a491...208 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #11 Del Skrevet 23 minutter siden Er dere single så er ikke dette mer kleint enn dere velger å gjøre det. Er bare gi beskjed om at du ikke har lyst på noe mer som nevnt før i tråden, for dei fleste voksne er det null problem. Anonymkode: e4626...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #12 Del Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Herregud så mye streite og kjedelige moralister det er her! Sug hvem du vil ts. ta en skikkelig prat med vedkommende, si at det var morsomt, men du ønsker ikke å ta dette videre, men at du håper dere kan fortsette å være gode kollegaer. Det du ikke skal gjøre er å ghoste han, det er dårlig gjort! Anonymkode: 17b4b...91f Ikke sug de som ikke vil suges. Men om du er singel og han er med så går det greit Anonymkode: 1fa47...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #13 Del Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke sug de som ikke vil suges. Men om du er singel og han er med så går det greit Anonymkode: 1fa47...62d Dumt å sutte på fremmede menneskers kjønnsorganer. Kjønnssykdommer og det der. I tillegg får man ikke noe særlig ut av det selv. Skal man ha seg på julebord må man jo i det minste sørge for egen nytelse. Det er ikke bistandsfest. Anonymkode: 0cd00...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå