Gå til innhold

Har rotet med en kollega på julebordet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rotet med kollega sist helg på julebordet, endte opp med å suge ham, nå spør han om å treffes en dag og finne på noe. Jeg er ikke interessert i noe mere, er også redd for å avvise ham og for  at det skal bli klein jobbstemning. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 80407...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Rotet med kollega sist helg på julebordet, endte opp med å suge ham, nå spør han om å treffes en dag og finne på noe. Jeg er ikke interessert i noe mere, er også redd for å avvise ham og for  at det skal bli klein jobbstemning. Hva skal jeg gjøre?

Du må nok bare være ærlig, det er den beste måten. Ta deg tid til å ta en prat med vedkommende.
Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor man roter med kollegaer når man VET at det blir kleint. Du må da ha kontroll på hva du driver med🙈

Anonymkode: 90c38...c47

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare si at det ikke skulle skjedd, og beklage, og så gjøre ditt beste for å glemme det hele. Dumt gjort.

Anonymkode: d5a9f...df6

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Sånn går det når du er så løs... 

Anonymkode: 7b63f...7fa

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Sånn går det når du er så løs... 

Anonymkode: 7b63f...7fa

Blir heller slikke på et julebord enn å dele rosenkål med deg.

Anonymkode: 0cd00...17e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tø du suge random folk? Ikke damer får suge meg annet enn i forhold.
Pule med dong er helt ok, men jeg har ikke oral med tilfeldige kvinner.

Anonymkode: 6fcde...c54

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så mye streite og kjedelige moralister det er her! Sug hvem du vil ts. 
ta en skikkelig prat med vedkommende, si at det var morsomt, men du ønsker ikke å ta dette videre, men at du håper dere kan fortsette å være gode kollegaer. Det du ikke skal gjøre er å ghoste han, det er dårlig gjort! 

Anonymkode: 17b4b...91f

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere single så er ikke dette mer kleint enn dere velger å gjøre det.

Er bare gi beskjed om at du ikke har lyst på noe mer som nevnt før i tråden, for dei fleste voksne er det null problem.

Anonymkode: e4626...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Herregud så mye streite og kjedelige moralister det er her! Sug hvem du vil ts. 
ta en skikkelig prat med vedkommende, si at det var morsomt, men du ønsker ikke å ta dette videre, men at du håper dere kan fortsette å være gode kollegaer. Det du ikke skal gjøre er å ghoste han, det er dårlig gjort! 

Anonymkode: 17b4b...91f

Ikke sug de som ikke vil suges. Men om du er singel og han er med så går det greit

Anonymkode: 1fa47...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke sug de som ikke vil suges. Men om du er singel og han er med så går det greit

Anonymkode: 1fa47...62d

Dumt å sutte på fremmede menneskers kjønnsorganer. Kjønnssykdommer og det der. I tillegg får man ikke noe særlig ut av det selv. Skal man ha seg på julebord må man jo i det minste sørge for egen nytelse. Det er ikke bistandsfest.

Anonymkode: 0cd00...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...