AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #1 Skrevet 1. desember 2024 Here we go again…. Er nakkeoperert for ca. 2 år siden og er egentlig aldri blitt bra, og har nå økte symptomer. Tok en ny Mr som legen har sammenlignet med en Mr fra tidligere. Klarer ikke helt å tolke om det er ille, eller ikke. Håper noen kan lese og gi meg tilbakemelding mens jeg venter på time hos nevrokirurg. Anonymkode: aa1d8...b1f
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #2 Skrevet 1. desember 2024 Kanskje ChatGPT kan gi deg en pekepinn? Anonymkode: 6af42...a15
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #3 Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje ChatGPT kan gi deg en pekepinn? Anonymkode: 6af42...a15 Jaaaa! God ide Anonymkode: aa1d8...b1f
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #4 Skrevet 1. desember 2024 Du har omfattende slitasje forandringer i nakke. Men de er uendret fra tidligere. Enkelte av funnene er forenelig med en operasjon du har hatt tidligere. Anonymkode: e0931...09a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #5 Skrevet 1. desember 2024 Hvilke råd har du fått fra lege? Og hvilket eller hvilke treningsprogram følger du for nakke/rygg/skuldre i hverdagen? I tillegg, naturligvis, til den vanlige vedlikeholdende treningen vi alle driver med? Jeg er usikker på hvorfor du forventet «bli bra» av operasjon. En operasjon er en risiko og en sikker økt slitasje, som man bruker ti» å fjerne rene fysiske hindringer for å trene seg tilbake i form. Men operasjonen vil ikke gjøre deg bra, den vil kun gjøre deg i stand til å selv trene deg bra. Dersom du i ettertid av operasjonen ikke nitidig har fulgt råd for tilbakeføring og opptrening er sjansen for å bli bra av en operasjon lav til null. Sjansen for forverring er derimot ganske stor. Har legen din formidlet at en operasjon er en endelig løsning og ikke første av mange steg? Anonymkode: 5d77d...6f9
Perelandra Skrevet 1. desember 2024 #6 Skrevet 1. desember 2024 Kjære trådstarter! Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen Perelandra, mod. 1
Fremhevede innlegg