AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #1 Del Skrevet 1. desember 2024 Han jeg dater og har datet en goood stund nå, blitt eksklusive og alt - kommenterte for en stund siden puppene mine. De var for små til hans preferanse. Jeg begynte å gråte umiddelbart etter han sa det, og han forsto at det var dumt sagt. Angret og beklaget. Jeg skulle virkelig ønske jeg bare kunne feie denne kommentaren over skuldra og bli ferdig med det, men jeg greier ikke. Den gikk skikkelig innpå meg. Jeg vil ikke lenger at han skal se eller røre puppene mine. Bare jeg skjønner at han ser på dem, blir jeg litt ubekvem. Jeg pleide å gå i tettsittende klær og være stolt, men nå tør jeg ikke gjøre det rundt han lenger. Men jeg gjør det så absolutt fortsatt, dersom jeg vet jeg ikke skal møte han senere. Hvordan føle meg fin rundt han igjen? Hvordan få bedre selvtillit på pupper, selv når han har sagt han ikke liker dem? Hvordan få større pupper? Jeg er ellers ei slank jente, og har alltid av tidligere partnere fått høre at puppene mine passer kroppen min... Anonymkode: 1f8f9...303 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #2 Del Skrevet 1. desember 2024 Har han sosiale antenner? Sa han det for å provosere? Hadde mer tenkt på dette ikke grav deg ned. Vær stolt. Hadde heller vært sint på ham. For en ubrukelig kommentar. Ville lurt på hvor det kom fra og om denne kilden vil skape flere problemer, om han gjorde det med vilje eller om han er emosjonelt umoden og det blir vanskelig å snakke sammen videre fordi han ikke forstår ting. Anonymkode: 66762...958 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #3 Del Skrevet 1. desember 2024 Jeg synes små pupper er superfint! Spesielt hvis man er slank ellers, er det veldig fint med små pupper! Selvtillit er ALT. Heia deg:) Bare se på alle supermodellene for eksempel;) Anonymkode: 088e1...0e8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #4 Del Skrevet 1. desember 2024 Du kan si til han « du er ikke så høy og mørk du, som menn jeg vanligvis foretrekker»(hvis han er blond og ikke veldig høy). Eller «du har så små muskler, jeg liker best større». Eller hvis han begynner å bli skallet: « det er så sexy med menn med tykt bølgete hår». Anonymkode: 417b7...6b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #5 Del Skrevet 1. desember 2024 Er det du som har laget tråder om dette før? I så fall tror jeg løpet er kjørt for dere. Anonymkode: 9df61...de8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #6 Del Skrevet 1. desember 2024 For en idiotisk kommentar. Men det trenger jo ikke bety at han ikke synes dine pupper er fine? Jeg tror menn synes alle pupper er fine, selv om noen helst vil ha store pupper. Mannen min synes mine er fine (og jeg har små) men han har vært skikkelig besatt av de under graviditet og amming. Masse kommentarer på hvor store og flott de var. De ble jo små igjen etterpå. Jeg forstår jo at han liker større pupper, men jeg bryr meg ikke så mye. Pupp er pupp, og jeg liker mine best små. Han får bare leve med de (og han lever hodt med de altså) 😆 Anonymkode: 45f00...5af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #7 Del Skrevet 1. desember 2024 Han sa ikke at de var stygge slik jeg leser det du skriver, bare at han i utganspunktet liker større bedre. Dumt sagt, men, men.. Anonymkode: 66c4c...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #8 Del Skrevet 1. desember 2024 Du må jobbe med selvfølelsen din når en sånn kommentar får alt til å rase. Det du driver med nå er en type lav selvfølelsestrass. Normalt med dårlig selvfølelse. Hvis han ellers ikke kommer med tilbakestående kommentarer, må du bare bli ferdig med det. Har datet to menn som begge tilfeldigvis klarte å si at fineste bildet av meg ikke lignet på meg i det hele tatt. Et helt vanlig bilde noen tok, som jeg var heldig med: Herregud, er det deg, det er jo helt sinnsykt fint!!!!, det ligner ikke på deg i det hele tatt, sikker på det er deg? Dritbra! Nå var begge disse emosjonelt umodne generelt, så dette var bare del av et større bilde. Hvis han er en sånn type til vanlig så lykke til. Anonymkode: 66762...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #9 Del Skrevet 1. desember 2024 Det var klønete sagt av ham. Han har forhåpentligvis lært å ikke synse høyt om ting folk ikke kan noe for. Man er jo engang skapt sånn. Du kan også bruke denne anledningen til å øve deg på å bli mer robust. «Det var ikke noe fint sagt, som straff får du ikke borti dem på 2 uker. Jeg synes de er fine, og veldig greit å ha pupper som det går an å trene med. Og jeg kan ha mye mer utringning uten at det blir vulgært, enn kvinner med megaboobs. De må jo gjemme dem bort på jobb. Så - skal vi gå over til å snakke om dine kroppsdeler? Den rumpen din er litt slapp. Jeg liker bedre sprettrumpe. Klar for å skifte tema?» Anonymkode: 8b12e...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 1. desember 2024 #10 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du kan si til han « du er ikke så høy og mørk du, som menn jeg vanligvis foretrekker»(hvis han er blond og ikke veldig høy). Eller «du har så små muskler, jeg liker best større». Eller hvis han begynner å bli skallet: « det er så sexy med menn med tykt bølgete hår». Anonymkode: 417b7...6b7 Det å ta igjen løser alt! Til TS: om du vil prøve å komme deg videre, så må du bare forstå at dine bryter er fine, og at alle menn synes at kvinnelige bryster er fine! Han kom med en kommentar som i beste fall er umoden, lite gjennomtenkt og veldig nedsettende. Den handler ikke om deg, men om hvordan drømmepuppene til din mann er. Men slike kommentarer skal ikke noen få høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #11 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg pleide å gå i tettsittende klær og være stolt, men nå tør jeg ikke gjøre det rundt han lenger. Men jeg gjør det så absolutt fortsatt, dersom jeg vet jeg ikke skal møte han senere. Hvordan føle meg fin rundt han igjen? Hvordan få bedre selvtillit på pupper, selv når han har sagt han ikke liker dem? Hvordan få større pupper? Jeg er ellers ei slank jente, og har alltid av tidligere partnere fått høre at puppene mine passer kroppen min... Du høres ut til å ha mistet han som din preferanse, for å bruke hans språk... Du vil ikke føle deg fin rundt han igjen. Du føler deg tydelgivis bra rundt andre, men ikke rundt han lenger. Du vil alltid huske den kommentaren fra han, den er stuck. Sånn er det bare. Større pupper får du ved å legge på deg eller operere eller få barn (som oftest, men ikke alltid). Men gled deg heller over puppene du har, og fjern han som ikke setter pris på de. Anonymkode: 5beb0...171 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #12 Del Skrevet 1. desember 2024 Jeg har også små pupper, noe som har gitt meg dårlig selvfølelse opp gjennom årene. Dette er grunnet kommentarer fra både kvinner og menn. Har nå kommet til et punkt der jeg egentlig syns puppene er fine som de er, og ønsker ikke lenger å operere dem større. Nå unngår jeg folk som kommer med nedsettende kommentarer på mitt utseende. I tillegg kutter jeg ut folk som jeg ikke er kompatibel med eller folk som ikke liker meg som jeg er. Nå vet jeg ikke hvor lenge du har vært sammen med denne mannen eller hvor kompatible dere er ellers, men jeg hadde ikke giddet. Jeg tror jeg heller hadde funnet en fyr som har små pupper som preferanse (ja, disse mennene finnes) og som har velfungerende sosiale antenner. Å ta hevn og si noe stygt tilbake tror jeg ikke får deg til å føle deg bedre. Å finne noen som liker puppene dine som de er vil kanskje være den beste hevnen. Anonymkode: 2facd...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #13 Del Skrevet 1. desember 2024 Det sårer nok å få vite at man ikke er helt innafor hva gjelder preferansene til en du liker. Kan gjøre hver og en usikker på seg selv det. Anonymkode: 8b03b...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå