AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #1 Del Skrevet 1. desember 2024 Jeg var syk mandag og tirsdag forrige uke. Tilbake på jobb onsdag, ikke helt bra, men bedre. Nå begynner det å bli verre igjen, om jeg ikke klarer å møte på jobb i morgen, må jeg da ha sykemelding, eller hvordan fungerer det? Anonymkode: 0764f...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #2 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var syk mandag og tirsdag forrige uke. Tilbake på jobb onsdag, ikke helt bra, men bedre. Nå begynner det å bli verre igjen, om jeg ikke klarer å møte på jobb i morgen, må jeg da ha sykemelding, eller hvordan fungerer det? Anonymkode: 0764f...060 Som IAbedrift, kan du bruke egenmeldingene så ofte du ønsker (og du må ikke ha noe dager mellom for å ta nye egenmld), men ikke mer en 8 stk tilsammen i en sammenhengende periode. Anonymkode: 05007...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #3 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som IAbedrift, kan du bruke egenmeldingene så ofte du ønsker (og du må ikke ha noe dager mellom for å ta nye egenmld), men ikke mer en 8 stk tilsammen i en sammenhengende periode. Anonymkode: 05007...20b Hva mener du med "sammenhengende periode"? Anonymkode: 0764f...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #4 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva mener du med "sammenhengende periode"? Anonymkode: 0764f...060 https://www.fagforbundet.no/rettigheter-i-arbeidslivet/sykelonn-og-sykefraver/ Sitat Ansatte i virksomheter som har IA-avtale kan bruke inntil 24 kalenderdager i løpet av en 12 måneders periode. Hver egenmelding kan være på inntil 8 dager, men det er ikke begrensninger på hvor mange egenmeldinger den enkelte kan ha. Anonymkode: 05007...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #5 Del Skrevet 1. desember 2024 Sitat I virksomheter som har IA-avtale kan den ansatte bruke inntil 24 egenmeldingsdager over en periode på 12 måneder. Det er ikke regler for hvor mange ganger den ansatte kan benytte egenmelding, men hver egenmelding kan ikke overstige 8 dager. Fridager regnes inn i egenmeldingsperioden. Anonymkode: 05007...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå