AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #1 Skrevet 1. desember 2024 Jeg har slitt skikkelig en periode på jobb. Har gått ut i permisjon for å studere og på den måten øke kompetansen min. Jeg er veldig usikker på om jeg skal komme tilbake (fikk en skikkelig smell, det var noe jeg gjorde feil som potensielt kunne fått store konsekvenser og selvbildet har vært lavt etterpå). Burde jeg spørre sjefen om de egentlig vil ha meg tilbake? Eller skal jeg gå ut ifra at de ønsker meg "hjem"? Har sjefen i det hele tatt lov til å råde meg til å søke en annen jobb, eller si at de helst ser at jeg ikke kommer tilbake? De sier jo at de savner meg, men det kan jo hende det bare er noe de sier. Anonymkode: a4172...6db
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #2 Skrevet 1. desember 2024 Hva vil du selv? Er jo det som betyr mest. Jeg tenker at om du vil tilbake, så er det bare «opp på hesten igjen» og se fremover Anonymkode: b9990...872 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #3 Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva vil du selv? Er jo det som betyr mest. Jeg tenker at om du vil tilbake, så er det bare «opp på hesten igjen» og se fremover Anonymkode: b9990...872 Jeg tenker at jeg burde komme tilbake iallfall. For å klare å vise at jeg kan, både for egen skyld men også for å bevise for andre. Men jeg vil jo ikke det hvis min sjef ikke har troa på meg. Takk for svar. Anonymkode: a4172...6db
Carrot Skrevet 2. desember 2024 #4 Skrevet 2. desember 2024 det høres ut for meg som om du legger mer i dette enn de du jobber sammen med? 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #5 Skrevet 2. desember 2024 Det er virkelig aldri lurt av en arbeidstaker å fortelle at de er i tvil om de ønsker å jobbe på arbeidsstedet til sjefen. De vil bli i tvil om du vil være der. Også tenker jeg at du ikke bør stille spørsmål du ikke tåler å få alle svar på. Anonymkode: 936c2...31d 1
Ardenus Skrevet 2. desember 2024 #6 Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): De sier jo at de savner meg Dette burde være nok informasjon. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå