AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #1 Skrevet 1. desember 2024 Vært singel nå siden i våres, etter et lengre forhold. Men sliter med at jeg føler null interesse for noen damer. Kjennes nesten ut som noe er blitt helt avskrudd? Er ikke interessert i noen overhodet, uansett hvor tiltrekkende de er. Ikke interessert i sex heller. Noen som har vært borti noe lignende, etter et brudd? Har vært gjennom et brudd tidligere, men da skjedde ikke dette. M35 Anonymkode: 432f4...e2a 3
Stor pike Skrevet 1. desember 2024 #2 Skrevet 1. desember 2024 Flytende overgang. Hadde en i baklomma da jeg flyttet fra mannen for fire måneder siden.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #3 Skrevet 1. desember 2024 Det tok noen år. Anonymkode: 757cf...8d1
SPOCA Skrevet 1. desember 2024 #5 Skrevet 1. desember 2024 Ikke så lang tid. Mannen brukte rundt 4 år.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #6 Skrevet 1. desember 2024 Et halvår omtrent. Så datet jeg i noen år og nå har jeg gitt opp. Du blir sikkert klar for det igjen, individuelt hvor lang tid folk trenger tenker jeg 😊 Anonymkode: 61c78...c45
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #7 Skrevet 1. desember 2024 4 år langt forhold, tok meg 2.5 år før jeg følte meg klar for å date andre damer. Anonymkode: bb20f...013 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #8 Skrevet 1. desember 2024 4 år siden brudd, fortsatt ikke vært på en date. Men har nettopp begynt å føle litt på lysta til å treffe en. Og det er første gangen. Anonymkode: 08292...698
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #9 Skrevet 1. desember 2024 Gjorde det slutt med samboer mange år på overtid. Hadde bare bodd i samme hus, null nærhet verken fysisk eller mentalt siste 7-8 år, så var vel mentalt klar umiddelbart, opprettet profil på datingapp et halvårs tid etter at det ble slutt, men bare to-tre mnd etter at exen flyttet. Der ble det full klaff etter knappe to uker… Hadde neppe vært klar for noe så raskt om det var noe følelser igjen i forholdet da det ble slutt. Anonymkode: b0df3...5c4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #10 Skrevet 1. desember 2024 Brudd i våres her og, og har også lurt på om jeg har mistet interessen helt. Ingen har fenget interessen min i det hele tatt, verken for det ene eller det andre. Men for noen uker siden ble jeg plutselig dønn betatt av en på treningssenteret. Det kommer sannsynligvis ikke til å bli noe ut av det, men det er uansett deilig å se at det fortsatt finnes noe i meg 😅 Tenker det kommer når det kommer for din del og 😀 Anonymkode: 1f28d...d10
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #11 Skrevet 1. desember 2024 Jeg brukte vel ca 1 år før jeg begynte å fatte interesse for damer igjen. I løpet av det året var jeg overhode ikke interessert i damer, totalt uinteressert og gikk det året uten noe sex. Etterhvert begynte jeg å kjenne på fysisk tiltrekning hos enkelte, og fantasien begynte å våkne. Gikk vel i 3 år og lå med jeg aner ikke hvor mange. Det var bare sex jeg ville ha, noe mer hadde jeg ikke noen ønsker om. Nå har jeg begynt å kjenne på at det hadde vært koselig med en kjæreste og har fokus på det. Så ja, det tok sin tid før jeg kom til det punktet, men så har jeg også et barn som sikkert har gjort at jeg ikke har kjent på noe stress som har presset frem dette ønsket. Er heller ikke slik at jeg kjenner jeg må ha meg en kjæreste, bare at det ville vært fint Anonymkode: 81d41...94a 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #12 Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Brudd i våres her og, og har også lurt på om jeg har mistet interessen helt. Ingen har fenget interessen min i det hele tatt, verken for det ene eller det andre. Men for noen uker siden ble jeg plutselig dønn betatt av en på treningssenteret. Det kommer sannsynligvis ikke til å bli noe ut av det, men det er uansett deilig å se at det fortsatt finnes noe i meg 😅 Tenker det kommer når det kommer for din del og 😀 Anonymkode: 1f28d...d10 Ts her. Jeg ser jo damer på trening osv. som er ekstremt tiltrekkende, men er liksom ikke interessert. Det hadde bare blitt sånn overfladisk selskap, og random sex er ikke min greie. Anonymkode: 432f4...e2a 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #13 Skrevet 1. desember 2024 Går raskt videre. Er ikke brudd i benet akkurat at jeg må ta det rolig 😂 Anonymkode: 7cf79...f82
Thomasine Skrevet 1. desember 2024 #14 Skrevet 1. desember 2024 Brudd for 4 år siden, vil gjerne finne min neste, men finner ikke noe som frister. Sex med hvem som helst er ikke fristende heller…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #15 Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ts her. Jeg ser jo damer på trening osv. som er ekstremt tiltrekkende, men er liksom ikke interessert. Det hadde bare blitt sånn overfladisk selskap, og random sex er ikke min greie. Anonymkode: 432f4...e2a Har du prøvd å datet eller har du ikke lyst? Tok nesten to år her. Anonymkode: a5cad...0b9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #16 Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Har du prøvd å datet eller har du ikke lyst? Tok nesten to år her. Anonymkode: a5cad...0b9 Har ikke lyst. Men synes det er litt trist. Anonymkode: 432f4...e2a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #17 Skrevet 2. desember 2024 Har bodd alene i snart et år nå. Tenker på å møte en ny, men det føles ikke ut som et tilgjengelig steg enda. Selv om jeg ikke har de riktige følelsene for eksen, så kjennes vi fortsatt litt bundet for livet. Vet ikke om jeg vil klare å gi slipp på det familie/ansvars/knyttet båndet jeg har til han. Drømmer ikke om tilfeldig sex. Fantaserer om kjæreste og er tiltrukket menn, men det gjør det ikke naturlig for meg å oppsøke noen. Å de oppsøker ikke meg, noe jeg egentlig er glad for siden jeg ikke er klar. Anonymkode: 2c520...1f7 1
Ardenus Skrevet 2. desember 2024 #18 Skrevet 2. desember 2024 Korteste tid: 2 uker, lengste tid: 1år eller noe mer. Alt kommer an på hvor mye man føler for eksen, om man har kommet seg videre eller ei (for min del i hvert fall)
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #19 Skrevet 2. desember 2024 Etter siste forhold så tok det noen måneder. Men etter forholdet før det, så tok det mange år. Og jeg følte meg egentlig ikke klar for dating heller, men valgte prøve meg litt forsiktig frem. Når jeg først begynte date igjen, så innså jeg at jeg var klar for det, men jeg hadde vært så redd for å bli såret igjen at tolket redselen som at jeg ikke var klar. Anonymkode: 303e7...936
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #20 Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har ikke lyst. Men synes det er litt trist. Anonymkode: 432f4...e2a Du må gi det tid. En dag får du lyst. Men det tar tid. Ikke date for så å såre noen, vent til du er klar. Det kjenner du. Anonymkode: a5cad...0b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå