AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #1 Del Skrevet 1. desember 2024 Hva synes dere om sexkjøpsloven ??? Den er jo helt «høl i huet»… som nordmenn har hverken kvinner eller menn lov å kjøpe hverken her eller i utlandet men å selge det er helt lovlig 🤔 Er mange tilfeller med menneskehandel, men det er også de som gjør dette av fri vilje vil jeg anta Anonymkode: ecb63...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #2 Del Skrevet 1. desember 2024 Jeg synes det er slik den er mest optimal, for å sikre kvinnene best mulig. Jeg legger merke til at du ikke kommer med noen argumenter for ditt poeng, utover at det er "høl i huet"? Anonymkode: 894b2...8f5 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 1. desember 2024 #3 Del Skrevet 1. desember 2024 Syns loven er fornuftig balansert. Hvorfor tenker du at det er så galt at menn som kjøper sex har en liten risiko å få en mild straff? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #4 Del Skrevet 1. desember 2024 Høyre med Tina Bru har vært ute flere ganger og sagt at den skal avvikles. FRP vil også ha den bort, sånn at dette er bare et tidsspørsmål. Feminister bryr seg ikke om de prostituerte, de vil bare straffe menn. De prostituerte selv sier forholdene har blitt dårligere. Nå skal det reguleres slik som i Danmark og Tyskland. Anonymkode: 7bf98...6ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #5 Del Skrevet 1. desember 2024 Det bør absolutt være lovlig for 2 voksne å ha frivillig sex, selv om interaksjonen innbefatter direkte transaksjon av penger. Selv som mann er jeg redd for hva sinte incels kan finne på. Mange hadde nok roet seg ned om de fikk pult. Og så er det nok flere sexglade kvinner som ville likt å spe på lønna med en spennende ekstrajobb. Anonymkode: d2424...8e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #6 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva synes dere om sexkjøpsloven ??? Den er jo helt «høl i huet»… som nordmenn har hverken kvinner eller menn lov å kjøpe hverken her eller i utlandet men å selge det er helt lovlig 🤔 Er mange tilfeller med menneskehandel, men det er også de som gjør dette av fri vilje vil jeg anta Anonymkode: ecb63...ddc Jeg er for å oppheve sexkjøpsloven. Hvorfor skal staten straffe de som må kjøpe sex? Anonymkode: b9289...0b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #7 Del Skrevet 1. desember 2024 Opphev loven. Anonymkode: 1fde0...74e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #8 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvorfor skal staten straffe de som må kjøpe sex? Ingen må kjøpe sex Anonymkode: cbc02...9b7 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #9 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Det bør absolutt være lovlig for 2 voksne å ha frivillig sex, selv om interaksjonen innbefatter direkte transaksjon av penger. Selv som mann er jeg redd for hva sinte incels kan finne på. Mange hadde nok roet seg ned om de fikk pult. Og så er det nok flere sexglade kvinner som ville likt å spe på lønna med en spennende ekstrajobb. Anonymkode: d2424...8e5 Det er ikke frivillig når det er betaling involvert. Du kan ikke kjøpe et samtykke. Anonymkode: 472d4...0e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #10 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det bør absolutt være lovlig for 2 voksne å ha frivillig sex, selv om interaksjonen innbefatter direkte transaksjon av penger. Selv som mann er jeg redd for hva sinte incels kan finne på. Mange hadde nok roet seg ned om de fikk pult. Og så er det nok flere sexglade kvinner som ville likt å spe på lønna med en spennende ekstrajobb. Anonymkode: d2424...8e5 Så du mener sex bør legaliseres så menn ikke ødelegger samfunnet. Lol. Ja, ts. Man straffer kjøpere, ikke selgere. Som samfunn vil vi ikke ha et samfunn der å kjøpe bruk av underlivet til andre er greit. Anonymkode: eff7e...66e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 1. desember 2024 #11 Del Skrevet 1. desember 2024 Fremmed fugl skrev (2 timer siden): Syns loven er fornuftig balansert. Hvorfor tenker du at det er så galt at menn som kjøper sex har en liten risiko å få en mild straff? Mange mener det ikke bør være ulovlig, og da sier det seg selv at de mener menn som kjøper sex ikke skal risikere straff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #12 Del Skrevet 1. desember 2024 Med høl i huet mener jeg kvinnene som selger sex om det er under tvang eller ikke, de er ikke registrerte selvstendige næringsdrivende eller ansatt i en bedrift ? Som «kroppsarbeidere» er de heller ikke skatteytere De som betaler for sex har mest sannsynlig skattet for pengene de bruker til å kjøpe sex for og de blir straffet for dette, «kroppsarbeideren» betaler ikke skatt og alt er netto, ingen straffeskatt eller noe, dersom sexkjøpsloven skulle være noe tess måtte den kunne straffe både kjøper og selger Anonymkode: ecb63...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #13 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen må kjøpe sex Anonymkode: cbc02...9b7 Hva er problemet med at to voksne mennesker inngår en avtale om sex for deg? Er det noe galt i hodet ditt ettersom du føler for å blande deg inn i slikt? Anonymkode: 7bfab...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #14 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 0.13): Hva er problemet med at to voksne mennesker inngår en avtale om sex for deg? Er det noe galt i hodet ditt ettersom du føler for å blande deg inn i slikt? Anonymkode: 7bfab...8ea Helt enig, er jo ikke en selvfølge at alle får dette helt uten videre… gjelder jo begge kjønn Anonymkode: ecb63...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå