AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #1 Del Skrevet 1. desember 2024 På Messenger så kan man jo slette noe man har skrevet og får alternativ om å slette for begge eller kun for deg…. Men med en fyr jeg skriver med så kan jeg kun slette for meg sånn at ikke jeg kan se det, men kan ikke slette det jeg har skrevet så han ikke ser det. Men han kan derimot slette noe han har skrevet så jeg ikke ser det. Hvorfor er det sånn? Det er kun med han det er sånn. Plis hjelp Anonymkode: 962a8...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #2 Del Skrevet 6. desember 2024 Hei! Det der høres litt merkelig ut, men det kan være fordi enheten din eller versjonen av Messenger du bruker ikke støtter sletting for begge parter. Hvis du har en eldre appversjon, kan det hjelpe å oppdatere den. Alternativt kan det være noe spesielt med enheten din eller en midlertidig bug. Teknologi har jo en tendens til å være kranglete akkurat når man ikke trenger det! Anonymkode: db10b...5b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå