Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2006 #1 Skrevet 1. mars 2006 Jeg har funnet ei hylle jeg gjerne vil ha - men siden jeg ikke bor i nærheten av butikken som har den og ikke er villig til å betale i dyre dommer for frakt, så lurer jeg på om det er noen som har sett ei liknende hylle i andre butikker! Hylle med kurver
Champagnepiken Skrevet 1. mars 2006 #2 Skrevet 1. mars 2006 Mener jeg så noe som likner mye hos Pytt&Panne, som er en sånn "vi har alt mulig"-butikk... Men det var vel kanskje med brune skuffer/kurver, ikke blå.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #3 Skrevet 1. mars 2006 Mener jeg så noe som likner mye hos Pytt&Panne, som er en sånn "vi har alt mulig"-butikk... Men det var vel kanskje med brune skuffer/kurver, ikke blå. ← Tror de har sånne der, ja, og muligens på Ikea, Skeidar o.l. Om de er i feil farge går det vel an å male dem
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2006 #4 Skrevet 1. mars 2006 Takk for tipsene! Hyllefargen er ikke så farlig egentlig, de kan jeg jo bare male - type hylle er mer viktig!
Cathie Skrevet 1. mars 2006 #5 Skrevet 1. mars 2006 Vi hadde noen hyller som ligner på de på Galtung interiør. Bare i beige.. Det var en dansk leverandør som hadde de... Kan se om jeg finner ut hvem det er, for det er jo andre butikker som bruker den leverandøren også...
Cilla Skrevet 3. mars 2006 #7 Skrevet 3. mars 2006 Har sett sånne på skeidar (evt bohus) og jeg vet Big hadde før men vet ikke om den kjeden eksisterer enda? De har ihvertfall lagt ned her i byen.
Spirito Skrevet 5. mars 2006 #8 Skrevet 5. mars 2006 Jeg hadde heller betalt en hundrelapp eller to i frakt enn å male kurvhyller.
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #9 Skrevet 5. mars 2006 Takk for tips! Jeg aner ikke hva det koster å frakte ei sånn hylle noen mil jeg, men at det er mer enn et par hundringser regner jeg vel egentlig med.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #10 Skrevet 5. mars 2006 Jeg så en sånn hylle med hvite kurver på Møbelringen på Finnsnes i går.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #11 Skrevet 6. mars 2006 Bohus har ihvertfall i mørk. (Bohus.no) Jeg har samme hylla, men den er mørk da vel og merke.
Susan Sto Helit Skrevet 6. mars 2006 #12 Skrevet 6. mars 2006 Har sett sånne på skeidar (evt bohus) og jeg vet Big hadde før men vet ikke om den kjeden eksisterer enda? De har ihvertfall lagt ned her i byen. ← Big ga seg helt da de ga seg, og solgte ut alt de hadde i alle butikkene. Handlet masse greier på 1/2 pris salget dems.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå