AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Vurderer å kjøpe en, for jeg føler meg konstant trøtt for tiden. Men hjelper det egentlig? Og hva gjør dere mens den er på? Må den brukes om morgenen? Fint om dere forklarer bruk for ei som behøver det inn med teskje 😉 Anonymkode: 01c50...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Du får nok langt mer nytte av å sove litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vurderer å kjøpe en, for jeg føler meg konstant trøtt for tiden. Men hjelper det egentlig? Og hva gjør dere mens den er på? Må den brukes om morgenen? Fint om dere forklarer bruk for ei som behøver det inn med teskje 😉 Anonymkode: 01c50...f52 Skal du ha en slik lampe så må du og lære deg å bruke den riktig. De er anbefalt for vinterdepresjon, og har du tretthet av andre årsaker så gjør du vondt verre. Anonymkode: cb1b6...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Skal du ha en slik lampe så må du og lære deg å bruke den riktig. De er anbefalt for vinterdepresjon, og har du tretthet av andre årsaker så gjør du vondt verre. Anonymkode: cb1b6...bb7 Hveofor vondt verre? Anonymkode: cb607...7e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Håper noen med erfaringer å dele også kan svare. 😀 Anonymkode: 01c50...f52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hveofor vondt verre? Anonymkode: cb607...7e0 Det vet vel egentlig ingen? Det lager kluss i kroppen, med døgnrytmen. Den er beregnet mot vinterdepresjon, og virker brukt riktig mot nettopp det. Lysterapi lampe er òg anbefalt brukt sammen med melatonin i behandlingsdoser. Anonymkode: cb1b6...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Håper noen med erfaringer å dele også kan svare. 😀 Anonymkode: 01c50...f52 Du har fått ett svar….. Anonymkode: cb1b6...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Den bør helst brukes på morgen eller formiddagen. Jeg har den på mens jeg leser avisen og spiser frokost. Det er ikke skadelig på noen måte å bruke lysterapi-lampe. Det kan kanskje gjør det vanskelig å sove hvis du bruker den om kvelden, men hvorfor skulle man bruke lysterapi om kvelden? Jeg brukte den før jeg ble daff og deppa som forebyggende, så jeg vet ikke hvor godt den virker. Jeg er ikke deprimert i alle fall! Fikk den anbefalt av min spesialist-lege på sykehus. Anonymkode: 07f2c...9cd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Må ha nærmere 10 000 ( husker ikke navnet på styrken). Den skal brukes på morgenen og du skal se inn i lampa alt fra 5 til 30 minutter. Noen trenger en time. Bruk den aldri etter 0800 er min erfaring. For da klusser du med kroppen. Har nettopp begynt å holder meg til 5 minutter første uka. Anonymkode: 5f531...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må ha nærmere 10 000 ( husker ikke navnet på styrken). Den skal brukes på morgenen og du skal se inn i lampa alt fra 5 til 30 minutter. Noen trenger en time. Bruk den aldri etter 0800 er min erfaring. For da klusser du med kroppen. Har nettopp begynt å holder meg til 5 minutter første uka. Anonymkode: 5f531...6fe Og om sommeren så sitter du aldri ute i sola etter kl 08 for da klusser du med kroppen? Anonymkode: 07f2c...9cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Menice Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Det er jo en kjent sak at mørket fucker med døgnrytmen og man trenger mer søvn. Merker forbedring ved jevnlig bruk hver morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Har noen en spesifikk en å anbefale? Anonymkode: 76bf7...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): du skal se inn i lampa alt fra 5 til 30 minutter. Noen trenger en time. På min står det at man skal ikke stirre/se direkte på den lenge i gangen, bare i korte øyeblikk av gangen. Man skal ha den i nærheten av ansiktet, omtrent som en f.eks leselampe eller lignende, men ikke foran den og stirre direkte på den. Anonymkode: f77d7...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har noen en spesifikk en å anbefale? Anonymkode: 76bf7...5a2 Jeg har en Beurer, de har flere størrelser. Bare sjekk at det står 10 000 lux, så du ikke får noe som ikke virker. Anonymkode: 07f2c...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På min står det at man skal ikke stirre/se direkte på den lenge i gangen, bare i korte øyeblikk av gangen. Man skal ha den i nærheten av ansiktet, omtrent som en f.eks leselampe eller lignende, men ikke foran den og stirre direkte på den. Anonymkode: f77d7...edb Man skal ikke stirre inn i den, det er riktig, men den skal lyse på ansiktet. Den må være på fremsiden av ansiktet og lyset må treffe øynene, ellers er det ikke noe vits. Men alt det står i bruksanvisningen. Anonymkode: 07f2c...9cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå