AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #21 Del Skrevet 23 timer siden Dette går bra. Du kan ikke gjøre noe galt, alt skjer i kontrollerte og trygge former. Jeg kjørte for fint og fikk beskjed om å gi litt på😅 Det er ikke så glatt at man bare seiler av sted heller. Anonymkode: dc142...cac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #22 Del Skrevet 23 timer siden Det er faktisk gøy! Og jeg er pyse.. Anonymkode: 85d04...3ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #23 Del Skrevet 23 timer siden Var glattkjøring noe man skulle bestå/ikke bestå? Husker det som veldig gøy. Jeg var den eneste fra min kjøreskole den dagen, så jeg fikk kjøre hele tiden. Mener læreren ba meg om å gi full gass og bremse eller unngå hindringer. med og uten antiskrens på. Fikk da kjenne hvor "umulig" det var uten hjelpemidler hvis man kom i veldig høy hastighet og møtte noe brått f.eks. Så var mest testing og leking under kontrollerte forhold. Jeg syntes det var gøy, men det var jo fordi det ikke var noen reell fare. Rundt banen var det grus så man ikke kunne skli videre, og ikke noe man kunne krasje i så man ble skadet. Ble geleidet gjennom alt, og regner jo med at jeg ikke ble bedt om å gjøre noe som satte oss begge i fare. Anonymkode: 34546...258 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 23 timer siden #24 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Drammen 😊 ts Anonymkode: 9420c...f50 Ok. Dette går bra 👍😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #25 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Dette går bra. Du kan ikke gjøre noe galt, alt skjer i kontrollerte og trygge former. Jeg kjørte for fint og fikk beskjed om å gi litt på😅 Det er ikke så glatt at man bare seiler av sted heller. Anonymkode: dc142...cac Det samme fikk jeg beskjed om. Og kjørelæreren fleipet om at vi som skulle være blåruss hadde lov til å treffe den røde dukka, og omvendt. Anonymkode: 8561d...2f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #26 Del Skrevet 23 timer siden Jeg grudde meg jeg å. Men når vi var der og fikk prøve så var det kjempe artig. Ville bare kjøre og kjøre jeg Anonymkode: ada65...4a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #27 Del Skrevet 18 timer siden Jeg gruet meg og syntes det var helt jævlig. (Var i en vinterulykke som barn, lettere skader.) Fikk lov til å ta det i mitt tempo, fokuserte mer på å kjøre kontrollert på glatta og kjenne på bilens grenser enn hvordan det føltes å "miste kontrollen helt". Følg instruksene, kanskje du synes at det går helt fint når du først er der! Men det er også lov å si ifra hvis du synes det blir for ubehagelig. Med NAF-medlemskap får du én gratis time på glattkjøringsbane i året. Anbefaler å ta en ny runde innimellom når du føler deg tryggere og mer erfaren. 😊 Anonymkode: 9ef8b...bf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 18 timer siden #28 Del Skrevet 18 timer siden Jeg var skikkelig nervøs for kjøring generelt, men syntes det var gøy med glattkjøring 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #29 Del Skrevet 17 timer siden Er litt bekymret for motorveien på vinteren, det er så høy fart og feltskifte i den farten da..... føler endelig at jeg takler motorveien men jeg er redd for vinterføre generelt nå. Læreren sa bare at veiene er "godt saltet" på motorveien så den er ikke problemet, men heller småveier med mindre trafikk? Så deilig å høre at dere synes det var gøy med glattkjøring! Er mye roligere nå ts Anonymkode: 9420c...f50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #30 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er litt bekymret for motorveien på vinteren, det er så høy fart og feltskifte i den farten da..... føler endelig at jeg takler motorveien men jeg er redd for vinterføre generelt nå. Læreren sa bare at veiene er "godt saltet" på motorveien så den er ikke problemet, men heller småveier med mindre trafikk? Så deilig å høre at dere synes det var gøy med glattkjøring! Er mye roligere nå ts Anonymkode: 9420c...f50 Motorveiene er som regel godt saltet. Nå vet jeg ikke hvor du bor, men det hender jo at store snøfall kommer slik at man ikke rekker å få unna alt, eller at det blir underkjølt regn. Da avpasser man farten, det går helt fint. Anonymkode: 34546...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå