AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #1 Del Skrevet 1. desember 2024 Noen som har erfaring med svangerskapsdiabetes? Gjerne legg ved link eller skriv ned oppskrifter som fungerer! Anonymkode: 9154b...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #2 Del Skrevet 2. desember 2024 Kaker og mat for de som har diabetes eller lavkarbo kan vel serveres? Anonymkode: 924e0...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #3 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kaker og mat for de som har diabetes eller lavkarbo kan vel serveres? Anonymkode: 924e0...b1b Ja, det vet jeg. Men orker ikke prøvebake 100 oppskrifter for å finne ut av som er godt. Derfor ber jeg om tips til oppskrifter. Anonymkode: 9154b...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #4 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det vet jeg. Men orker ikke prøvebake 100 oppskrifter for å finne ut av som er godt. Derfor ber jeg om tips til oppskrifter. Anonymkode: 9154b...1ef Ostekake med nøttebunn, kunstig søtning som f.eks Natreen, sukkerfri gele. Du finner mange oppskrifter på fettogforstand.no Anonymkode: 23b6a...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #5 Del Skrevet 2. desember 2024 Kommer og ann på hvordan insulinbehovet er (kun kveld, etter måltider etc), om det er spist vanlig mat før kake, etc. Anonymkode: 570a4...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #6 Del Skrevet 2. desember 2024 Vi med diabetes kan spise det meste, i rett mengde. selv spiser jeg suksessterte/ gule bomber, sukkerfri gele, og sukkerfri is. Dere kan også lage en god salat. Det må jo ikke være et overdådig kakebord👍 Anonymkode: 5d4c7...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #7 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi med diabetes kan spise det meste, i rett mengde. selv spiser jeg suksessterte/ gule bomber, sukkerfri gele, og sukkerfri is. Dere kan også lage en god salat. Det må jo ikke være et overdådig kakebord👍 Anonymkode: 5d4c7...2e2 Også er det svært viktig å roe ned karbohydrater om man ikke bruker insulin. Det er minst like viktig å tenke på som sukker. Anonymkode: 33d52...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #8 Del Skrevet 2. desember 2024 Det kommer veldig an på om den gravide bruker i insulin eller ikke. Med insulin kan man regulere blodsukkeret selv. Uten insulin, ville jeg ha satset på mat, ikke kaker. Lykke til! 😊 Anonymkode: 83f1e...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå