AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Var med en gutt i helgen og forhuden hans satt fast på penisen, er dette normalt? Anonymkode: 1745d...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Omskåret? Anonymkode: 9eea3...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Satt fast, hvordan? Anonymkode: ded77...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Har aldri hørt om noen med avtagbar forhud. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var med en gutt i helgen og forhuden hans satt fast på penisen, er dette normalt? Anonymkode: 1745d...96b Dette må du prøve å forklare nærmere. Det er klart at forhuden sitter fast. Det er ikke noe man bare kan ta av og på.. Mente du at det var noe som var klistret fast til penishodet? Eller vare rett og slett forhuden for trang? Anonymkode: 53a78...0af 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Det hadde vært rarere om den satt fast et annet sted. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette må du prøve å forklare nærmere. Det er klart at forhuden sitter fast. Det er ikke noe man bare kan ta av og på.. Mente du at det var noe som var klistret fast til penishodet? Eller var rett og slett forhuden for trang? Anonymkode: 53a78...0af Feilretting. Anonymkode: 53a78...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Virket det som en fyr med dårlig hygiene? Kan være kjipt å trekke forhuden tilbake hvis det er veldig lenge siden man har dusjet. Anonymkode: 30835...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Hvis man trekker forhuden tilbake, og penishodet er veldig tørt, så kan forhuden ikke skli på plass over penishodet igjen. Er det det du mener? Ikke noe farlig, da bare sørger man for å smøre penishodet (spytt eller glidekrem), og drar forhuden på plass Anonymkode: a292a...553 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Forhud er alltid festet til penisen. Det du mener er vel at forhuden hans var trang og derfor ikke kunne trekkes tilbake? Dette er isåfall normalt. Min egen forhud var også slik da jeg var liten, men jeg vokste det heldigvis av meg. Mange gjør det. Andre klarer å leve med trang forhud hele livet. Anonymkode: 45ed2...3e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Er Ts over 16 år? Anonymkode: daabe...70d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Gratulerer, du har sett en omskåret penis. Anonymkode: 717d3...386 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Hvis den ikke satt fast og dermed datt av hadde jeg vært mer bekymret. Anonymkode: 203d8...301 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Utrolig at man ikke vet dette i 2024, og/eller evner til å Google. Anonymkode: daabe...70d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Herregud for noen svar 🤯🤯🤯 Ts, jeg regner med du mener at forhuden sitter fast i penishodet? Ja, der er forholdsvis normalt hos barn, men vil normalt løse seg selv i løpet av puberteten. Jeg husker jeg hadde det selv. https://www.webmd.com/parenting/baby/what-to-know-about-a-penile-adhesion Når tilstanden ikke løser seg selv må den behandles. Anonymkode: 2d148...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Hører denne tråden til under Samliv og Kjærlighetsrelasjon ? Burde den ikkje vert lagd under Helse Anonymkode: f2324...7e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Mener du at den satt fast ved bunnen av penishodet? Hadde det slik selv, men dette forsvant i løpet av puberteten. Anonymkode: c1b63...299 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå