Gå til innhold

HVEN plissegardin fra Jysk - hjelp!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelp ønskes fra deg som har satt opp HVEN opp og ned plissegardiner fra Jysk! Hvordan setter man de opp? Jeg har lest bruksanvisningen, men skjønner ikke en dritt. 

Det står A, B og C. Det betyr sannsynligvis at det er tre ulike måter å henge dem opp på. Men hva er steg 1? Hvilke av klossene skal man feste i vinduskarmen? Og hvordan fester man de til selve gardina? 

Anonymkode: 1df98...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hjelp ønskes fra deg som har satt opp HVEN opp og ned plissegardiner fra Jysk! Hvordan setter man de opp? Jeg har lest bruksanvisningen, men skjønner ikke en dritt. 

Det står A, B og C. Det betyr sannsynligvis at det er tre ulike måter å henge dem opp på. Men hva er steg 1? Hvilke av klossene skal man feste i vinduskarmen? Og hvordan fester man de til selve gardina? 

Plissegardinen fra Jysk havnet i boden. Den første var umulig å få opp, men hang til den ramlet ned og laget rikelig med skader. Den neste som Jysk anbefalte lot seg heller ikke montere og havnet i boden. 
De skal være like enkle å henge opp som en persienne men det er ikke min erfaring. 

Anonymkode: d7c44...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at dingsen med to prikker skal festes i vinduet, men hvordan? Og hvordan festes gardina i dingsen? Og hva er alt det andre greiene til??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Plissegardinen fra Jysk havnet i boden. Den første var umulig å få opp, men hang til den ramlet ned og laget rikelig med skader. Den neste som Jysk anbefalte lot seg heller ikke montere og havnet i boden. 
De skal være like enkle å henge opp som en persienne men det er ikke min erfaring. 

Herregud. Jeg kjøpte FIRE. Håper jeg har kvitteringen, for dette var ikke noe å ha i boden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud. Jeg kjøpte FIRE. Håper jeg har kvitteringen, for dette var ikke noe å ha i boden!!

Du har ett annet oppheng enn de vi fikk med, både den første og den andre. 
Jeg har sagt aldri mer plissegardiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du har ett annet oppheng enn de vi fikk med, både den første og den andre. 
Jeg har sagt aldri mer plissegardiner. 

De fra ikea var kjempelette å henge opp, men så skulle jeg liksom spare penger og trodde det var ganske likt system 😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

De fra ikea var kjempelette å henge opp, men så skulle jeg liksom spare penger og trodde det var ganske likt system 😵

Den fellen går vi vel alle i, en gang eller flere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...