Gå til innhold

Kompresjonsbh etter brystreduksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge brukte du kompresjonsbhen etter brystreduksjon? Gleder meg til å kunne ta den av!

Anonymkode: 47713...c0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor lenge brukte du kompresjonsbhen etter brystreduksjon? Gleder meg til å kunne ta den av!

Det har du vel fått med deg skriv fra sykehuset om? Den skal sitte på i x antall uker før du kjøper en bh som støtter og former brystene til den fasongen du vil ha. Lurer på om det er 6 uker? 

Anonymkode: 6ba91...cc1

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har fått beskjed, var ikke det jeg spurte om. Men mange velge å bruke lengre enn det man får beskjed om av ulike grunner… og det er også ulike beskjeder utifra hvor man har operert.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg har fått beskjed, var ikke det jeg spurte om. Men mange velge å bruke lengre enn det man får beskjed om av ulike grunner… og det er også ulike beskjeder utifra hvor man har operert.

Da følger du beskjeden der du er operert. 
Går du med den for lenge så får du to flattykte bryst. 

Anonymkode: 6ba91...cc1

Skrevet

Det vil jeg ikke ha😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tenker det er lurt å forholde seg til de beskjedene du har fått av de som har operert deg.

Anonymkode: e85c8...1e2

Skrevet

Brukte den lenge, og de sa på sykehuset at det er helt greit. Nei man får ikke flate bryst av det. Jeg kan fortsatt finne på å ha den på over 1 år siden nå. Den er god spesielt når jeg trener. 

Anonymkode: 5682e...e43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...