RaGnA Skrevet 17. november 2002 #1 Del Skrevet 17. november 2002 Natten er vår Våre stjålne øyeblikk Nytelse, elskov Vi to sammen Søkende, smekrende hender Stryker jeg deg… smaker deg Nyter Dine safter All lengsel Borte kroppene våre Smelter sammen Vi to ett *RaGnA* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. november 2002 #2 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg tenker: Det har jeg lest før, lurer på hvem som har skrevet det. Fint å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 17. november 2002 #3 Del Skrevet 17. november 2002 Flott dikt - som vekker lengsler i meg...... 8) som får fram smilet mitt 8) og tårene mine :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 17. november 2002 #4 Del Skrevet 17. november 2002 Høres ut som utroskap - "våre stjålne øyeblikk"... Skrevet av Gustav Galåsen. ... ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 17. november 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 17. november 2002 har skrevet det sjøl om noen lurer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 17. november 2002 #6 Del Skrevet 17. november 2002 Flott Ragna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. november 2002 #7 Del Skrevet 17. november 2002 Nyter dine safter Diktet var fint, men akkurat denne verselinjen ble litt for mye for meg. Det gjør diktet mer vulgært enn vakkert. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 17. november 2002 #8 Del Skrevet 17. november 2002 Margit Sandemo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-Meg84 Skrevet 17. november 2002 #9 Del Skrevet 17. november 2002 jeg syns det var et fint dikt jeg... skriver en del selv oxo... så jeg syns det er fint å lese hvordan andre skriver.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 18. november 2002 #10 Del Skrevet 18. november 2002 Er det ditt, Ragna? Wow! Da er skikkelig dyktig på diktskriving, altså! Det er gjerne her på forumet/gamle forumet jeg har lest det før, da, hvis du har postet det tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 18. november 2002 #11 Del Skrevet 18. november 2002 Flott! Og ikke det minste vulgært! Men tenker nok også utroskap når jeg leser det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 18. november 2002 #12 Del Skrevet 18. november 2002 Du er flink altså!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 18. november 2002 #13 Del Skrevet 18. november 2002 Første jeg tenkte var utroskap; det var det du spurte om. Fint dikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 18. november 2002 #14 Del Skrevet 18. november 2002 Utroskap 'detter meg i hug' også (sorry, tom for et bra norsk uttrykk :o ) , kan ha noe med den linjen om stjålne öyeblikk tror jeg. Flott dikt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 18. november 2002 #15 Del Skrevet 18. november 2002 Ikke for å være kjip men.. Det diktet ga meg absolutt ingenting.. Litt enig med Milla at det var småvulgært. Minner meg faktisk om et dikt jeg skrev i første klasse på videregående.. Frk. Busybody (Brutalt ærlig i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå