AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #1 Skrevet 1. desember 2024 Jeg har en mikro med grillfunksjon og en kombinert oppvarming og grill i ett -funksjon. Har en haug av funksjoner sånn utenom vanlig mikro. Jeg kunne tenkt meg å laget noen pepperkake-cookies. Enten med sjokolade, karamell, eller nøtter. Noen som vet om det er mulig i mikroen? Hva som potensielt kan gå galt, og hvor fort? Skal passe nøye på, og vet at 30 sekund til og fra i en mikro kan bety mye. Jeg er funksjonshemmet, og det er mikro jeg har tilgang til å bruke i det vanlige (ønsker ikke å gå mer inn på det), og har heller ikke airfryer. Dette er første året med en mikro med grillfunksjon så hadde vært litt artig om jeg kunne bakt noen cookies i løpet av desember 😊 Takk for hjelpen! Anonymkode: 3273b...337
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #2 Skrevet 1. desember 2024 Sprø pepperkaker fikk jeg ikke, men sånne cookies du snakker om går helt klart 😊 De ble litt fudgy og litt chrispy i kantene. Brukte en oppskrift jeg så på youtube og så blandet jeg bare inn litt pepperkakekrydder. Men du får kjøpt masse billige ferdiglagde deiger nå til pepperkaker. Tror de vil funke. Kanskje dette ikke hjalp så mye da men det funker Anonymkode: 5b794...862 1
Brunhilde Skrevet 1. desember 2024 #3 Skrevet 1. desember 2024 Her er ihvertfall en oppskrift på pepperkaker i mikrobølgeovn. Kanskje du kan prøve den? 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #4 Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sprø pepperkaker fikk jeg ikke, men sånne cookies du snakker om går helt klart 😊 De ble litt fudgy og litt chrispy i kantene. Brukte en oppskrift jeg så på youtube og så blandet jeg bare inn litt pepperkakekrydder. Men du får kjøpt masse billige ferdiglagde deiger nå til pepperkaker. Tror de vil funke. Kanskje dette ikke hjalp så mye da men det funker Anonymkode: 5b794...862 Brunhilde skrev (5 minutter siden): Her er ihvertfall en oppskrift på pepperkaker i mikrobølgeovn. Kanskje du kan prøve den? Tusen takk begge to! Jeg tenkte jeg skulle bruke ferdig deig fra matbutikken, men den oppskriften til Brunhilde så også enkel og god ut. Jeg vil helst ha myke pepperkaker, de er lettere å spise, så at de ikke blir sprø er bare positivt. Takk igjen til begge to 😊 Anonymkode: 3273b...337 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #5 Skrevet 1. desember 2024 Lite vellykket. Men du kan jo prøve. Går det ikke så bruker D steikeovnen i stede for? Anonymkode: 0525e...c7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå