AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:12 #1 Del Skrevet søndag kl 12:12 Hei damer! Jeg er ganske nervøs av natur å prøvingen gjør det ikke noe bedre. Jeg fikk positiv tidligtest 9dpo. Ved ikm og dagene etter har jeg brukt rfsu test ofte stripsene å streken blir liksom ikke noe sterkere. Har noen her inne erfaring med disse stripsene? med nr 1 hadde jeg knallsterk baby strek ved ikm, å nå ser den ut slik som bildet under (begge testene er tatt med 5 minutters mellomrom siden jeg var redd den første var noe feil med). Har også tatt cleablue digital i dag å den viser 2-3 uker. Ikm var den 28.november ca. betyr svak strek etter ikm at det er kjemisk/sa/ma? Eller bør jeg puste ut siden det faktisk er strek? Anonymkode: 24443...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:06 #2 Del Skrevet søndag kl 15:06 Hmm.. At du får 2-3 uker er jo positivt da. Ville prøvd en annen graviditetstest. Jeg brukte nettopp strips fra make sure, og de økte aldri i styrke. Var tydelige, men litt svake streker i en uke. Så fikk jeg mensen😢 Så det var en kjemisk. Målte hcg hos legen dagen før mensen, da var den på 11.. Anonymkode: 5308d...106 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:30 #3 Del Skrevet søndag kl 18:30 Jeg ville stolt mer på clearblue enn rfsu, og clearblue viser jo at du har hcg-nivå i det området det skal være. Kanskje du kan kjøpe makesure, og se om streken er bedre der? Mine tester var omtrent som dine, og det ble baby her. Anonymkode: feee7...c38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:44 #4 Del Skrevet søndag kl 18:44 Jeg ville droppet å teste og slått meg til ro med at du har fått 2-3 uker på ClearBlue. Du får ikke gjort noe mer fra eller til uansett, og testene sier jo at du er gravid! Gratulerer! Så får du heller ta en tidlig ultralyd om typ tre uker. Anonymkode: ed055...c68 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden RFSU er dårlige tester som skal myyyye til før de blir sterk! Hvis du ser på testene ser du også at det er en ganske betydelig styrkeforskjell i de to selv om det var bare 5 minutter imellom. Det er altså ikke noe å stole på. Anonymkode: 0a8eb...524 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden TS Takk for svar alle! Tok en ny nå å den så slik ut etter 2 minutter å det var ikke morgentiss 🥰 Håper spira sitter 🫶🏻 Anonymkode: 24443...e8a 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå