AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #1 Skrevet 1. desember 2024 Bare nysgjerrig her jeg ligger og venter på å bli bedre, går per nå på en dose med to varianter av antibiotika, skal ta 10 tabletter ila dagen (+4 Paracet 1g) og gjort dette i 3 dager nå. Når ble du frisk og følte deg klar for jobb igjen? Min kom dessverre ganske langt før det ble oppdaget hva det faktisk var, så ligger enda med feber og hodeverk +++, men ikke de intense smertene heldigvis.. Anonymkode: e5eae...573
C-girl Skrevet 1. desember 2024 #2 Skrevet 1. desember 2024 Jeg merket bedring etter ca 24t på antibiotika. Dersom du ikke blir bedre bør de ta nye prøver og sende til dyrkning slik at du får antibiotika som virker på bakterien du har.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #3 Skrevet 1. desember 2024 C-girl skrev (14 minutter siden): Jeg merket bedring etter ca 24t på antibiotika. Dersom du ikke blir bedre bør de ta nye prøver og sende til dyrkning slik at du får antibiotika som virker på bakterien du har. TS. Fastlegen sendte inn på fredag, da jeg fikk tilleggsantibiotikaen jeg nå går på. Og merker jo bedring i smertene etter jeg fikk den, men de andre symptomene henger i.. Anonymkode: e5eae...573
C-girl Skrevet 1. desember 2024 #4 Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): TS. Fastlegen sendte inn på fredag, da jeg fikk tilleggsantibiotikaen jeg nå går på. Og merker jo bedring i smertene etter jeg fikk den, men de andre symptomene henger i.. Anonymkode: e5eae...573 Dersom du har gått med nyrebekkenbetennelse lenge så kan det nok ta tid før alle symtomene slipper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå