Gå til innhold

Få et ja eller nei med pendel

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil øve meg med pendel på dere, dere kan stille ett ja/nei spørsmål pr person, ingen utgreiing eller forklaing da dette er pendel og jeg er ny på dette, husk å ikke stille spørsmål du ikke ønsker svar på eller er usikker på. Jeg er ikke lege eller advokat så spørsmål angående helse eller jus ønsker jeg ikke å ta. 😊 

Dere kan stille spørsmål til kl 15 i dag, jeg svarer ikke på det som kommer etter det. Svarer i ettermiddag/kveld.

God advent. 

Ps Husk, tråden "stenger" kl 15, og ta det som underholdning da jeg er nybegynner. 

Anonymkode: 1ebf5...c05

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy😃 Kommer jeg til å flytte sammen med kjæresten på et tidspunkt lenger fremme? Og hvis jeg får lov til å spørre et spørsmål til; kommer jeg noen gang til å gifte meg? ❤️

Anonymkode: b9f02...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vil øve meg med pendel på dere, dere kan stille ett ja/nei spørsmål pr person, ingen utgreiing eller forklaing da dette er pendel og jeg er ny på dette, husk å ikke stille spørsmål du ikke ønsker svar på eller er usikker på. Jeg er ikke lege eller advokat så spørsmål angående helse eller jus ønsker jeg ikke å ta. 😊 

Dere kan stille spørsmål til kl 15 i dag, jeg svarer ikke på det som kommer etter det. Svarer i ettermiddag/kveld.

God advent. 

Ps Husk, tråden "stenger" kl 15, og ta det som underholdning da jeg er nybegynner. 

Tar han koktakt før jul?

Dame 49

Anonymkode: 0eb08...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så gøy😃 Kommer jeg til å flytte sammen med kjæresten på et tidspunkt lenger fremme? Og hvis jeg får lov til å spørre et spørsmål til; kommer jeg noen gang til å gifte meg? ❤️

Siden det er bare to som har spurt så kan jeg prøve å svare på begge spørsmålene dine. 

Ja til det første.

Jeg får nei på andre. 

Husk at du har fri vilje og om du bestemmer deg for å  fri til noen eller tar grep selv, kan alt forandre seg. Jeg leser pendelen basert på hvordan energier er nå om ting ikke endrer seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tar han koktakt før jul?

Dame 49

Anonymkode: 0eb08...237

Nei dessverre. Men du kan prøve å ta kontakt selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Siden det er bare to som har spurt så kan jeg prøve å svare på begge spørsmålene dine. 

Ja til det første.

Jeg får nei på andre. 

Husk at du har fri vilje og om du bestemmer deg for å  fri til noen eller tar grep selv, kan alt forandre seg. Jeg leser pendelen basert på hvordan energier er nå om ting ikke endrer seg. :)

Tusen takk❤️ pendelen svarte nok riktig på det andre spørsmålet pr energiene idag, for han har satt at han ikke skal gifte seg igjen (han har vært gift tidligere). Han er forsåvidt nølende når det kommer til å flytte sammen også, pr idag, føler han er 50% for/imot, og tror det skyldes frykt for at det skal gå galt. Jeg ble optimistisk når pendelen din svarte ja😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk❤️ pendelen svarte nok riktig på det andre spørsmålet pr energiene idag, for han har satt at han ikke skal gifte seg igjen (han har vært gift tidligere). Han er forsåvidt nølende når det kommer til å flytte sammen også, pr idag, føler han er 50% for/imot, og tror det skyldes frykt for at det skal gå galt. Jeg ble optimistisk når pendelen din svarte ja😃

Det var et veldig sterkt ja for flytting, så holdt motet oppe. :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jeg høre fra han igjen? Han gikk tilbake til eksen selv om vi datet. 

Anonymkode: f40c6...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir juleturen min vellykket?

Anonymkode: 17f3d...bb9

Jeg fikk nei dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jeg høre fra han igjen? Han gikk tilbake til eksen selv om vi datet. 

Jeg fikk et nei beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg fikk nei dessverre.

Same procedure as every year, James. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et nei beklager.

Så synd. Har tru på det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk nei dessverre.

Heldigvis tok jeg nå stein, saks, papir på meg selv, og der vant jeg. Så da satser jeg på at turen blir vellykket likevel.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Heldigvis tok jeg nå stein, saks, papir på meg selv, og der vant jeg. Så da satser jeg på at turen blir vellykket likevel.

Ts sa at man må være forberedt på sannheten her da. Vil man ikke høre sannheten så bør man ikke spørre. Sånn ellers er KG et sted hvor man øver seg litt før man praktiserer dette skikkelig. Kanskje man kommer tilbake til KG, men så finner man ut at man ikke er særlig verdsatt og går tilbake til det man praktiserer i hverdagen med betalende kunder som som regel setter større pris på en.

Anonymkode: 5a3c1...64b

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...